Saturday, March 30, 2013

JIKA NABI SAW MASIH HIDUP, UMNO AKAN REKAYASA VIDEO SEKS BAGINDA!!

"Kalau Nabi Muhammad saw masih hidup mungkin video seks Baginda pun UMNO akan keluarkan"
...Kenyataan laman sosial Khairul Fahmi Mat Som, Penolong S/U Pas Pusat.

1. Cakap budak ini cakap orang yang bukan saja jahil macam tak bertuhan, malahan tidak berakal.
2. Budak ini telah mensabitkan Nabi saw dengan tamsil dan perbandingan dengan sesuatu yang sangat hina dengan tujuan untuk menghina UMNO.
3. Budak ini membuat "andaian" bahawa UMNO merekacipta video lucah dan kekasih Allah dijadikan pula "bahan andaian".(jika tidak kerana Baginda nescaya alam ini tidak dijadikan oleh Allah) untuk menggambarkan betapa hinanya kerja UMNO.
4. Budak ini membuat pula telahan, UMNO akan merekacipta Video seks Nabi saw jika Baginda masih hidup. Jelas jiwa budak ini sangat kronik hingga menggambarkan Kekufuran, kezaliman, pengengkaran UMNO keoada Allah melebihi dari mereka-mereka yang telah dilaknat Allah seperti disebut di dalam Al Quran. Sangat busuk hati dan sangkaan budak ini. Sungguh tidak berakal.

Visit taotauajer.blogspot.com...
"Subhanallah lihatlah pembalasan setimpal Cash Cash Allah bagi kat dunia ini apabila Kurt Westergaard, kartunis Denmark, yg telah melukis karikatur watak kepada Nabi Muhammad s.a.w, telah meninggal dunia dalam kejadian kebakaran yg pelik. Dalam laporan siasatan, akhbar Arab, yang diterbitkan dari Arab Saudi."

Seorang kafir yang tidak mengerti apa itu Islam dan siapa itu Nabi saw pun menerima balasan secara tunai apabila dia mensabitkan elemen penghinaan terhadap Nabi Muhammad saw dengan perbandingan hanya dalam bentuk karikatur.

Budak Khairul Fahmi ni agak-agaknya jadi apalah nanti ni....

1 comment:

  1. budak ini kotor mulut dan hati baik bertaubat sebelum dapat laknat

    ReplyDelete