Tuesday, October 5, 2010

AZMIN ALI TERSUNGKUR DITANGAN SYAITAN..

Tengoklah Azmin Ali. Tengok wajah dia betul-betul. Kalau kita tengok betul-betul muka dia, kita akan nampak sampai ke dalam hati betapa busuk dan kohoknya hati dia. Busuk hati ini bukan boleh dibuat-buat atau disorok-sorok. Busuk hati ini adalah penyakit yang mana tidak ada seorang doctor pun yang boleh mengubatkannya. Kalau diperuntukkan berbillion-billion ringgit pun untuk belanja R&D khas untuk merawat penyakit busuk hati pasti tidak akan ditemui ubatnya.

Ubatnya hanyalah sejauh mana dia dapat bertaubat, memohon keampunan dari Allah, berusaha melihat keburukan diri sendiri dan memperbaikinya serta mensucikan hati dengan penuh ikhlas dan jujur kepada diri dan kepada Allah. R&D seperti ini tidak perlu mengeluarkan belanja walaupun RM1.

Keangkuhan, kesombongan dan ketakburan AZMIN ALI jelas terbayang apabila dia melepaskan nafsu tunggangan syaitannya dengan melabel Tun Mahathir sebagai pemimpin yang tersungkur di Melbourne.

Kalau rakyat Malaysia mahu pemimpin jenis ini untuk memimpin negara, silalah sokong manusia ini dan mereka-mereka yang seangkatan dengannya.

6 comments:

  1. azmin dah lama tersungkur,bagi isteri pada anwar demi wang

    ReplyDelete
  2. SiTua yg memperlekeh Sunah Nabi tu dah 'bertaubat' jugak ka.......

    ReplyDelete
  3. Kepada semua pengikut setia Azmin ali yg masih ada sisa -sisa keimanan,yang masih berhati insan,Muhasabahlah diri anda .Apakah anda sanggup berperangai seperti azmin ali yang jauh terkeluar dari norma hati budi seorang islam,melayu dan manusia.Apakah kesenangan ,pengaruh dan kedudukkan anda telah mengikat diri anda untk duduk sebaris dengan manusia berhati ' kohok ' ini.

    ReplyDelete
  4. Saya sokong Azmin Ali
    Reformasi!!!

    ReplyDelete
  5. ANON YG DI TAS INI PUN NAK TERSUNGKUR KE JAMBAN ANWAR JUGA, LANTAK DIA LAH..................

    ReplyDelete
  6. biarlah luncai terjun bersama labu2nya...hahaha

    ReplyDelete