World's news

Loading...

Saturday, May 5, 2012

UMNO GUNA DOA MUSTAJAB SEORANG IBU UNTUK JATUHKAN SAYA -ANWAR

" Bila saya tegur kenapa dia sanggup berkata begitu terutama kepada adik perempuannya itu sedangkan Ummi Hafilda juga adalah darah dagingnya sendiri, jawab Azmin, darah dagingnya hanyalah Anwar Ibrahim,” kata Che Tom sambil menahan sebak.
Che Tom pernah berkata, Azmin akan menjadi individu yang lebih baik jika semua pengaruh buruk ini dapat dijauhi.
“Setiap kali selepas solat, saya akan berdoa dengan Allah agar membebaskan anak lelaki saya daripada Anwar dan beliau kembali ke jalan yang benar,” katanya.

Komen kepal nasi : Satu lagi kerja UMNO! UMNO terdesak bayar UMMI Hafilda dan UMMI bayar duit kotor UMNO ini pada IBU sendiri supaya ibu Azmin ini berdoa kepada Allah setiap lepas sembahyang agar anaknya dibebaskan oleh Allah dari lelaki bernama Anwar dan supaya Azmin dikembalikan Allah di jalan yang benar.
UMNO terdesak sampai guna doa mustajab seorang ibu supaya anaknya dibebaskan dari cengkaman Anwar. Hebat tak UMNO?

10 comments:

  1. Tediaaaaa kena umno lagi....suci murninya pakaitaikan rakyat

    ReplyDelete
  2. sampai ibu sendri yg bagi kenytaan pon koorg masih nak pk umno byr ke?????????? pelikkkk.. entah2 koorg yg dibyr utk buat fitnah nie..

    ReplyDelete
  3. Sorang ibu x prlu wang ringgit utk mendoakan anaknya..cukup sekadar menadah tangan mmohon perkenan illahi..

    ReplyDelete
  4. SALAH UMNO JUGAAAAKKKK.........

    ReplyDelete
  5. woi,kalau dah salah,tu salah je lah. Bawak2 bertaubat la! Jgn lah nak buat cerita pulak! Pakatan parti penipu besar! Sendiri salah nak salah umno pulak!! Hakktuii!

    ReplyDelete
  6. Kepal nasi cuba pre-empt apa kemungkinan ayat-ayat putar yg bakal disebut dlm ceramah Anwar... Anwar belum buat lagi kenyataan ni....

    ReplyDelete
  7. Mak Tom tak ada jalan lain nak kan anak nya kembali daripada jerangkung tu..Kalau tak sedar lagi.. tunggulah azab ..

    ReplyDelete
  8. ALLAH SWT MAHA AGUNG.
    KIFARATNYA PASTI BENAR.MATI MEMANG BENAR.
    KARMA SELALUNYA BENAR..
    SAMA2 KITA TUNGGU....

    ReplyDelete
  9. Mengapalah hal-hal keluarga begini diguna sebagai senjata politik...dah tak isu sgt ke...kesian, daif benar politik org melayu. Patutlah melayu (Umno?) tak maju walaupun telah menguasai politik lebih 50 tahun

    ReplyDelete
  10. Puak pakatan semua dah gila, buta, dan macam2 lagi.... Saya berdoa agar PKR terus berkubur selepas PRU13 nie.... Tak pernah nya menolong membangunkan dan memakmurkan negara... menyusahkan lagi ade lah.... Elok dinyahkan dari Malaysia hantarlah kemana2 asalkan jgn ada dlm Malaysia....

    ReplyDelete