Monday, February 27, 2012

ANWAR BERANG DENGAN BADROLAMIN!!!?

Anwar mesti bertegas! 

Tolong halang tindakan Ostad Badrol Munajat "meniru bulat-bulat" segala alasan yang telah digunapakai oleh Anwar selama ini dalam menyelamatkan dirinya dari segala pertuduhan dan skandal.

Bahaya besar bakal menanti Anwar, jika Ostad Badrol Munajat gagal meyakinkan orang ramai seperti yang telah berjaya dilakonkan oleh Anwar sewaktu berhadapan dengan kes liwat 1, liwat 2 dan isu video seks.

Berjaya atau gagalnya Ustad Badrol Munajat meyakinkan orang ramai bahawa semua ini adalah kerja terancang UMNO untuk mengaib dan menjatuhkan karier politiknya akan dapat diukur dalam masa terdekat.

Jika Ostad Badrol Munajat kantoi dan alasan yan diberi tak dipercayai oleh rakyat, maka ketahulah oleh kamu bahawa ini amat merbahaya buat Anwar! 

Implikasi "tidak dipercayai lagi oleh rakyat" ini akan turut berjangkit kepada Anwar. Patut rakyat ramai yang tak percaya Anwar berkelakuan pelik, tapi Ostad Badrol Munajat punya pasal, rakyat tarik balik kepercayaan yang telah diberi terhadap Anwar. 

Rakyat akan mula berfikir kalau Ostad Badrol Munajat macam tu punya warak pun boleh pusing, bohong dan tipu selamba orang ramai,  walaupun terang-terang sudah bersalah, kenapa pulak rakyat mesti percaya Anwar!

Siapa Ostad Badrol Munajat jika mahu dibanding dengan Anwar dari segi kebolehan melakonkan segala kemahiran dan teknik pembohongan yang sangat berkesan sehingga rakan-rakan yahudinya cukup teruja dengan kemampuan Anwar?

Think tank Anwar patut cadangkan pada Anwar supaya bagi amaran keras kepada Ostad Badrol Munajat; 

"jangan plagiat ana punya teknik & tektik. Kalau ente mau tipu depa semua, ente boleh tipu, tapi ente pi cari teknik lain!! Jangan dok copy sebijik ana punya jalan daa...Nanti kalau ente punya lakonan tak jadi, tak pasai-pasai ana pun mampuih sama!!!"

No comments:

Post a Comment