Monday, March 12, 2012

SIAPA WARIS KETURUNAN YAHUDI PENANG YANG MASIH WUJUD?!!??

Kalau ikut KPI pembangkang bagaimana sesebuah kerajaan itu harus ditadbir, maka tiada siapa yang akan memenuhi kelayakan mentadbir kerajaan Malaysia.

KPI pembangkang ni belum pernah diamalkan oleh mana-mana negara. Kalau ada pun ia diamalkan oleh negara-negara seperti Israel, US dan negara NATO.

Apa tidaknya... Asas KPI dinilai menggunakan formula "ikut suka dia". Dia yang tetapkan hukuman seseorang itu bersalah atau perlu dijatuhkan.

1. Kalau kamu tak termasuk dalam sasaran@target utama pembangkang, maka kamu boleh duduk selesa, kecuali jika kamu terbonggeng atas kesilapan sendiri.

2. Semakin tinggi jawatan kamu dalam parti atau kerajaan yang memerintah, maka akan semakin tinggilah sasaran serangan KPI "ikut suka dia" yang akan dikenakan kepada kamu.

3. KPI "ikut suka mak bapak dia" akan tergunapakai sepenuhnya jika kamu adalah PM atau presiden kepada parti yang memerintah.

Kamu mesti mengaku terlibat kalau ada gambar dengan perempuan Mongolia. Super-imposed atau tidak jangan tanya.

Kalau kamu dituduh menerima RM30 juta dari KBS macam Hasan Ali kena, kamu mesti mengaku. Sumber maklumat jangan tanya.

Kalau kamu dituduh terlibat dengan pembunuhan Altantunya, maka menurut KPI " ikut suka mak bapak dia" memang benar kamu terlibat. Jangan nak nafi-nafi pulak.

Walaupun laki kamu yang terlibat dengan skandal kewangan atau seks, kamu dikira bersalah menurut KPI "Suka mak bapak dia". Jangan cuba bela diri, apa lagi nak bela laki.

Jika wujud dalam internet gambar kamu sembah hormat paderi vatican, atau gambar kamu dalam kuil hindu, kamu akan dikira bersalah dan jatuh kafir. Jangan tanya gambar superimposed ke gambar betul.

Kalau dalam lapuran KPI ada tercatat bini beli cincin USD24 juta, memang betullah tu. Jangan banyak tanya. Kalau lapuran mengatakan kamu shopping atau anak kamu shopping sakan, itu sahih. Tak ada dakwa dakwi.

Macam Yahudi dengan Amerika la. Kalau dia dah kata Iraq ada senjata WMD dan kimia, satu dunia kena percaya Iraq ada senjata merbahaya tu. Kalau dia kata Muammar Ghadafi zalim dan bunuh rakyat, dunia wajib percaya. Kalau penduduk Palestine dilapur sebagai pengganas, maka satu dunia wajib percaya palestine pengganas dan wajib diperangi.

Kaedah Yahudi dan US ni bukan semua orang boleh tiru bro!

Mengikut doktrin yahudi, sesiapa saja yang tidak sehaluan atau tidak mahu tunduk kepada yahudi, mereka adalah musuh yang wajib diperangi walaupun terpaksa diperangi mereka dengan cara paling kotor.

Hanya mereka-mereka yang mempunyai hati yang bersamaan dengan hati yahudi saja akan diberi kelebihan oleh tuhan untuk berlaku zalim, berdusta dan berbuat khianat kepada mereka yang dianggap musuh.

Jangan-jangan Mamat ni ada susur galur keturunan dari darah perkampungan yahudi yang ada di Penang tu tak? Cuba google perkampungan yahudi penang. Kampung yahudi penang tu dulu memang wujud.

1 comment: