Friday, March 30, 2012

UMNO TAK TERJERAT TAPI PENDOKONG ANWAR- JURUSALEM POST!!

Ada yang sangat tidak kena kepada pemikiran para pendokong Anwar. Bukan saja soal kisah biseksual Anwar yang ditolak bulat-bulat. Apa saja perkara negatif atau berbentuk kesalahan, unsur rasuah atau penyelewengan pasti akan ditolak mentah-mentah jika ianya ada kaitan dengan Anwar.

Segala bukti, saksi atau kejadian akan bertukar menjadi tidak relevan, direka-reka atau pun berniat jahat dan telah dibayar oleh pihak musuh, jika kes itu ada mensabitkan nama Anwar.

Sungguh beruntung Anwar Ibrahim. Tapi kasihan sungguh mengenangkan nasib yang diterima oleh para pendokong Anwar. Mereka tertipu di dalam ketaksuban. 

Minda mereka telah terjerat dengan fahaman "yahudi" yang memandang bangsa mereka suci dan mulia disisi Allah, manakala bangsa selain yahudi adalah bangsa yang hina, jahat dan zalim. Sebarang masalah dan pertentangan atau peperangan yang berlaku di antara bangsa yahudi dengan bangsa bukan yahudi, sudah pasti berpunca dari bangsa yang menentang tersebut.

Jika diselami pelbagai penulisan bangsa yahudi, jelas terlihat melalui penulisan bahawa mereka memang merasakan bangsa mereka kononnya suci dan tertinggi di kalangan semua bangsa di dunia ini. Melalui penulisan mereka juga jelas menunjukkan bahawa mereka memang beranggapan bahawa bangsa mereka berada dipihak yang benar dan hak. Bangsa lain ini sangat dengki dengan kelebihan bangsa yahudi dan sebarang bentuk ancaman atau penentangan terhadap keselamatan bangsa yahudi adalah suatu kesalahan dan wajib diperangi dan dihapuskan.

Ini adalah protokol yahudi.

Itu sebab, bagi mereka palestin dan lain-lain bangsa arab adalah musuh yang wajib dihapuskan kerana bangsa ini pada anggapan mereka sangat zalim, berdendam dan sentiasa memberi ancaman kepada yahudi.

Semua musuh dilabel pengganas, pendendam dan jahat. Inilah modus operandi yang "disalin sebijik" oleh Anwar Ibrahim di dalam usahanya melemahkan parti pemerintah. Pelbagai label buruk yang sepatutnya lebih layak dianugerahkan kepada mereka, telah dilabelkan kepada pemerintah dan para pemimpinnya.

Fahaman ini sudah tertanam di dalam benak para pendokong Anwar.

Itu sebab mereka terlalu yakin bahawa UMNO dan para pemimpinnya tersangat zalim, pendendam dan sangat benci kepada Anwar. Maka kononya di atas sebab inilah Anwar hari ini tidak henti-henti diaib dan dimusuhi melalui pelbagai tektik kotor, zalim dan tidak berperikemanusiaan.

Pemikiran para pendokong Anwar telah menjadi sama seperti pemikiran para ortodok yahudi yang beranggapan Anwar dan perjuangannya sangat suci disisi tuhan dan segala yang terjadi dan berlingkar dikeliling Anwar adalah semata-mata ciptaan pihak musuh demi untuk menghapuskan riwayat politik Anwar.

Bagi mereka, apa pun terjadi, Anwar tetap suci. Apa pun yang berlaku, itu adalah permainan jahat musuh Anwar. Maka tidak perlu ragui sedikit pun siapa Anwar. Anwar tetap suci. Itu bukan isunya. Isunya ialah musuh Anwar mesti dihapuskan dan cara menghapuskan musuh ini juga mesti "disalin sebijik" kaedah yahudi kerana kaedah ini telah terbukti berkesan. Palestin nyawa-nyawa ikan, Gaddafi mampos, Mesir hanyut dan banyak lagi negara Islam sedang dan akan hancur.

Insyaallah UMNO dan orang melayu Islam tidak hancur. Yang bakal hancur adalah pendokong Anwar dan Anwar Anwarnya sekali. Serupalah macam jaminan Allah, Yahudi pasti akan hancur. Cuma ketikanya belum sampai.

1 comment:

  1. kalau mengikut Wikipedia, the free encyclopedia, ketasuban kepada sesuatu perkara adalah disebabkan oleh ganguan mental:

    sila layar: http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive%E2%80%93compulsive_disorder

    tetapi tak lah ramai cuma sekitar 2% sahaja atau sekitar 240,000 org sahaja (jika yg layak mengundi 12 juta)
    -----------------------
    Petikan dp Wikipedia

    Obsessive–compulsive disorder (OCD) is an anxiety disorder characterized by intrusive thoughts that produce uneasiness, apprehension, fear, or worry............
    -----------------------
    In the United States, one in 50 adults suffers from OCD.[2] Obsessive–compulsive disorder affects children and adolescents as well as adults. Roughly one third to one half of adults with OCD report a childhood onset of the disorder

    ReplyDelete