Sunday, April 8, 2012

MARI SALAHKAN UMNO.....


Ini strategi paling berkesan pihak pembangkang.

Samalah macam kaedah Amerika dan yahudi salahkan umat Islam dengan label pengganas. Advantage yang derolehi dari kaedah melabelkan Islam dengan keganasan ini ialah, Amerika dan yahudi boleh dan kelihatan halal untuk menjatuhkan kerajaan Islam. Bebas untuk perangi Iraq, Libya, Iran, Palestine dll.

Bila askar atau penduduk yahudi dibunuh walaupun dia yang masuk ke rumah orang Islam, orang Islam tu jugak yang salah dan dituduh pengganas. Alasannya mudah. Bagi tau dunia, dalam rumah tersebut ada simpan bom atau digunakan sebagai markas untuk merancang pengeboman. Itu saja sudah xukuo untuk halalkan segala peebuatan zalim dan rakus mereka.

Inilah kaedah Anwar, PKR dan pembangkang dalam usaha menjatuhkan UMNO dan para pemimpinnya. Orang kanan dia sendiri yang dedahkan keburukan Anwar, UMNO yang salah. Pemimpin kanan mereka zendiri yang terjebak dan buat onak, UMNO yang salah. Kerajaan mereka yang rasuah lenyap begitu saja disebabkan label rasuah sudah berjaya dilekat pada UMNO.

Pemimpin mereka yang pertahankan gereja dan murtad, umno yang dituduh kafir. Mereka yang pecat Hasan Ali, tapi UMNo jugak yang dituduh peralat Hasan Ali.

Media dan blogger yang dedahkan perilaku pemimpin mereka, UMNo juga yang dituduh merancang.

Sahlah. Memang kumpulan ini memang sudah diindoktrinasi perjuangannya dengan kaedah dan ajaran yahudi dan Amerika lahanat..

1 comment:

  1. Kan mereka dihantar berkursus ke luar negara bagaimana nak mengwujudkan sentimen kebencian terhadap kerajaan dan UMNO/BN.

    Khalid gagap juga pernah dihantar berkursus di sana dan orang yang mengajarnya ialah Yahudi. Itu soheh.

    ReplyDelete