Wednesday, April 4, 2012

MEMANG PATUT NALLA BAPAK AYAM TU TERIMA UGUTAN BUNUH??


Presiden Parti India Malaysia (MUIP), Senator Datuk S. Nallakaruppan tidak gentar dengan ugutan yang diterima ekoran siri pendedahan beliau mengenai Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Terbaru, Nallakaruppan menerima  sepucuk surat ugutan yang ditulis dalam Bahasa Ingggeris.

Bagaimanapun, beliau enggan mendedahkan secara teperinci mengenai surat itu.

"Ia adalah amaran kepada saya dan peguam saya, Datuk Seri Mohd Shafee Abdullah. Surat itu dihantar ke kediaman saya di Bukit Tunku, kelmarin,” kata beliau pada sidang media di Balai Polis Sentul di sini, hari ini.

Sebelum ini, Nallakaruppan mendakwa, dua lelaki telah mengugut mahu memukulnya jika terus bercakap mengenai Ketua Pembangkang itu semasa berada di sebuah kedai di Bukit Tunku.

Menurutnya,  selain didatangi dua lelaki berkenaan, beliau turut menerima ugutan berkaitan perkara sama menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) pada hari sama.

Pada 20 Mac lalu, Nallakaruppan membuat kenyataan dan mendakwa mempunyai bukti kukuh mengenai Anwar yang disiarkan dalam sebuah akhbar.

Berikutan kenyataan itu, Anwar memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap Nallakaruppan dan akhbar harian.

Dipetik dari usezworkshop.blogspot.com

Pssst...//Apa ni? Nak saman Nalla RM100 juta ke atau nak bunuh ni? Kalau dah nak saman, saman je la. Apasal saman pun buat, projek bunuh pun jalan.

Ni takde lain la ni. Kalau tak Anwar, Azmin punya keje. Kalau tak Wan Azizah, Shamsidar... Kalau dah main ugut-ugut ni macam betul la pulak dakwaan mantan bapak ayam Anwar ni.

1 comment:

  1. si nalla ni BAPAK AYAM sape ek? huhu....dia supply gayboy tak ahakssss

    ReplyDelete