Sunday, June 24, 2012

ANWAR NI SAPA...?@TUN M@FIRAUN@AZIZAH.

Petikan dari Sungai Rapat Online...

Apabila wakil dari Utusan Malaysia bertanya berkenaan wanita yang memiliki aset luar biasa yang dicarinya, muka Anwar terus bertukar pucat dan terus memarahi wartawan tersebut dengan pelbagai perkataan yang keji.

Ketika diajukan soalan mengenai perkara itu oleh wartawan Utusan Malaysia, Anwar seperti biasa berdolak-dalik dengan bertanya: "You (anda) dari mana? Utusan Malaysia? Utusan Malaysia hendak tanya saya? buang masa !Tiada standard".

"You tidak layak tanya soalan. Jangan jadi perkakas UMNO macam TV3. Dia orang tak apalah," katanya ketika ditemui pemberita selepas merasmikan penutup Konvensyen Keadilan Perak di Dewan Chin Woo di sini hari ini.

Pssttt.... Jika Anwar PM, maka akan tamatlah kebebasan akhbar di negara ini. Tiada mana-mana PM yang menutup terus ruang bertanya soalan kepada mana-mana media. Kebebasan akhbar bagi Anwar bermaksud akhbar itu mesti sedia bekerja mengikut telunjuk Anwar seperti yang pernah dilakukannya sebaik saja dia memegang Kementerian Kewangan. Akhbar yang tidak boleh ditunggang oleh Anwar bermaksud akhbar itu terkongkong dan ia dinamakan perkakas UMNO serta tidak bebas.

Ibarat perangai Firaun...sesiapa yang tidak mahu mengakui dia sebagai tuhan, maka hukumannya adalah bunuh!!


2 comments:

  1. tuhan bg panjang umur spya lg bnyk dpt buat dosa mcm Qarun dan Firaun..

    ReplyDelete
  2. kebebasan akhbar ala PR.. takdak buah pelir punya penipu..

    ReplyDelete