Sunday, September 16, 2012

NURUL IZZAH - SAYA & ADIK2 DIBESARKAN DALAM PEMBOHONGAN!!

Penyakit sindrom penafian semakin kronik di dalam pakatan pembangkang. Kita ingatkan sindrom penafian ini hanya ada dalam UMNO sejak UMNO berada dalam kedudukan lemah hasil dari kepimpinan Pak Lah.

Rupa-rupanya di dalam pakatan keadaannya lebih kronik. 

1. Raja Sindrom Penafian jatuh ke tangan Anwar Ibrahim. Apa yang tak dinafikannya? Belum ada. Menafikan 100% apa saja isu dan tuduhan yang tersabit ke atas dirinya secara peribadi. Menafikan 100% apa saja kerja salah yang dilakukan oleh PKR dan seluruh pemimpin PKR. 

Pendek kata dia mahu rakyat sedia maklum bahawa dia, PKR dan pemimpin PKR adalah kumpulan "sifar kesalahan sifar kelemahan". Sifat yang terkenal hanya ada pada Nabi Muhammad saw ini telah turut dimiliki Anwar, PKR dan pemimpinnya.

Jika tidak, masakan ada khatib yang membaca khutbah memberitahu ada mursyidul am Ikhwan Muslimin arab yang mendapat mimpi nabi Muhammad saw memaklumkan kepadanya, pemimpin Islam yang diharapkan oleh baginda saw untuk menaikkan kembali agama suci baginda ini hanyalah Anwar Ibrahim dari Malaysia.

Hehehe... Gila! Cerita atas cerita. Macam perawi hadis. Hadis ini diceritakan oleh Umar Ibnu Khattab kepada tabieen dan disanadkan kepada tabit tabieen dan diriwayatkan oleh imam Bukhari etc.. Mimpi bermimpi nabi pun sudah mahu diangkat setaraf dengan hadis sahih. Gila..gila..

2. Sindrom penafian ini ditutup dengan lebih meyakinkan lagi oleh Tunku Sindrom Penafian Anu-ar Ibrahim ibni Tunku Mandahului Tuhan, apabila awal-awal sudah mahu mengarahkan SPR mengumumkan kemenangan pakatan dalam PRU13, jam 2.30 petang pada hari mengundi, iaitu sewaktu pengundian masih lagi berjalan.

Mana kita nak cari pemimpin yang bertaraf "waras akal" boleh bercakap macam ni!!?? Tiada dan tiada, melainkan semua ini kerja orang gila belaka. Hanya seorang saja manusia waras yang bercakap begini, iaitu Tunku Sindrom Penafian Anu-ar Ibrahim Ibni Tunku Mandahului Tuhan.

3. Video 100% tulin dia nafi. Dia liwat orang, tapi bila anak tanya, dia kata bukan liwat tapi babah lewat pergi kerja, pasai tu Mahathir buang babah kerja. Semua dia nafi dan tak pernah buat. Babah sifar rasuah, babah sifar kroni, babah sifar politik kotor, babah sifar salah dan silap. Babah bebas dari sebarang kesilapan dan kelemahan. 

Babah 100% bersih, babah 100% anti rasuah. Babah 100% pejuang Islam. 100% perjuangkan hak semua agama. Babah 100% pejuang kebebasan hak asasi manusia. Babah 100% pejuang keadilan. 100% pejuang masyarakat madani.100 pejuangkan nasib golongan tertindas. Babah sifar dari kezaliman.

Babah 100% pejuang kebenaran. Babah sifar sifat bohong, sifar sifat fitnah dan dusta. Babah 100% difitnah dan didusta.

Babah 100% ok. Musuh babah yang tak ok.

3 comments:

  1. Anwar hanya memimpin pengikutnya ke neraka....

    ReplyDelete
  2. Admin ni pun kaki fitnah...apa tuan ada bebetul tgk dgn mata sendiri ke Anwar melakukan liwat? Tak salah menyatakan pendapat tapi pls be a gentleman. Tak perlu guna nama2 yg kurang elok utk panggil orang yg tuan tak suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abistu tuan punya blog pro pembangang kata DS rosmah ada masa altantuya dibunuh tu, depa tgk dgn mata sendiri ke? Main ckp xde bukti. Yg anugay ni mmg kita xtgk depan2 ngn mata sendiri tp video ada. Yg korang tuduh rosmah n najib tu ada bukti ke? Ada video? Tentu jawapan kau XDE sbb mmg xde. Korang tu yang raja segala fitnah.

      Delete