Sunday, March 10, 2013

ANWAR: ANA YG DIDIK NURUL IZZAH JADI MCM TU!!

Rakyat diseru supaya berfikir dan menilai "perangai tak selakuan" terbaru Anwar. Antara "perangai tak selakuan" yang dilakukannya untuk minggu ini adalah seperti berikut;

1. Kenyataan terbaru Anwar bila bersemuka dengan pihak Australia, "Dia tak kisah pun pasal projek Lynas Australia yang dibangunkan di Kuantan tu jika ia disahkan selamat oleh pakar". 
Kalau dalam ceramah, seolah-olah macam penduduk Kuatan "bakal maut bila-bila masa" disebabkan bahaya nuklear dari projek Lynas ni, walhal pakar nuklear dari PAS sendiri kata projek Lynas selamat.

2. Pendekatan Anwar yang sering mengguna pihak ke3 sebagai alat untuk mensucikan diri berlaku lagi minggu ini. Anwar baru saja berjaya memperalatkan ayah mangsa liwatnya membuat "wayang minta maaf" kononnya Anwar difitnah dan anaknya diperalatkan oleh tak lain tak bukan, orang yang berkait dengan Perdana Menteri.

Bagaimana "cara" Pegawai Khas PM "mengeluarkan" air mani Anwar dan bagaimana pegawai PM ini "melehetkan" air mani Anwar yang disahkan oleh pakar ke dubur Saiful, adalah sesuatu yang sangat menarik untuk diketahui. Kepakaran pegawai PM ini sangat luar biasa.

Itulah 2 "kerja tak selakuan" Anwar untuk minggu ini. Rakyat harus "menunggu dan melayan" dengan penuh sabar "kerja tak selaku Anwar" ni kerana ada banyak lagi "benda yang pelik-pelik dan gempar" bakal diletupkan oleh Anwar hinggalah sampai ke hari pengundian PRU13 ini.

"Apa bendenya, bila nak diletupkan dan siapa yang ana nak jadikan alat pulak..., itu jangan tanya.... Saudara saudari hanya perlu "percaya" apa saja yang bakal ana letupkan". 

Kerja ana dedah saja sebab ana pakar dedah. Jawaban jangan tanya ana. Tanya sama Najib.

"U Banyak Tanya I Saman U". 

No comments:

Post a Comment