Saturday, March 9, 2013

TIAN CHUA TAK PEDULI WALAUPUN WIRA NEGARA DISEMBELIH HIDUP2!!!

Penulis cuba menahan untuk tidak menceritakan apa yang penulis saksikan melalui video dari hp seorang kawan di dalam blog ini. Tapi semakin ditahan, hati semakin sebak bercampur geram. Celaka sungguh pengganas bersenjata Sulu yang berhati syaitan ini.

Video melalui handphone yang mungkin ditemui dari pengganas yang telah dibunuh oleh anggota keselamatan, dengan jelas dapat dilihat bagaimana manusia berhati syaitan ini melakukan penyeksaan terhadap anggota keselamatan yang telah diikat tangan dan kaki.

Celaka sungguh syaitan ini. Syaitan bertopeng manusia ini tanpa peri-kemanusiaan memotong ke lima-lima jari anggota keselamatan yang cedera dan masih hidup ini. Celaka sungguh syaitan ini.

Selepas dipotong jari, anggota keselamatan kita yang didudukkan di atas kerusi dengan tangan terikat, terus didongakkan kepala ke atas dan disembelih hidup-hidup!!! Celaka sungguh manusia berhati syaitan ini!!

Penulis tidak mampu melihat video itu sehingga tamat. Tidak pernah terbayang oleh sesiapa kalangan manusia waras yang terfikir masih ada manusia yang sekejam ini. Celaka sungguh.

Selepas melihat dengan mata kepala video syaitan ini, fikiran saya terus terbayang wajah Tian Chua, Anwar, Khalid Samad dan mereka-mereka yang cuba mengambil kesempatan politik dengan mendustakan ancaman terhadap negara ini sebagai tindakan terancang dan sandiwara UMNO. 

Celaka dan busuk sungguh hati mereka, sanggup mempermainkan soal kedaulatan negara dan nyawa anggota keselamatan hingga ke tahap ini hanya kerana ingin memenuhi nafsu dan kepentingan agenda politik. 

Tidak pernah terbayang oleh kita bahawa di negara ini rupa-rupanya wujud "politikus fasiq yang rakus", sanggup  melakukan dan mengambil apa saja kesempatan politik, walaupun terpaksa memperjudikan isu keselamatan dan kedaulatan negara.  

Mereka tidak mampu memisahkan antara soal ancaman terhadap kedaulatan negara dengan kepentingan amalan politik gila.      "Pertanggungjawaban patriotik" anggota keselamatan dan pemimpin kerajaan dalam mempertahankan kedaulatan negara dengan mudah dialih dan dijadikan menjadi isu politik. 

"Politik tidak mengenal batas" yang dilakukan oleh mereka-mereka yang bacul ini adalah adalah tindakan "politik seorang pengkhianat". Tindakan khianat terhadap negara ini lebih merbahaya dari musuh nyata dari Sulu yang sedang dihadapi oleh negara ketika ini.

Jika parlimen negara ini memansuhkan segala undang-undang negara walaupun untuk 1 jam, mungkin Tian Chua, Anwar dan Khalid Samad akan menjadi 3 mangsa pertama yang bakal menemui maut secara barbaric oleh rakyat yang tidak boleh menerima sama sekali apa yang telah dilakukan oleh mereka-mereka yang telah memperlekehkan dan menghina kedaulatan negara ini.

No comments:

Post a Comment