Saturday, May 25, 2013

ANWAR TERUS KEPALA BAPAKKAN ZAHID!!

Apa masalahnya yang heboh sangat? Zahid meminta sesiapa yang tidak mahu menerima hakikat kekalahan dan  mahu mengamalkan undi popular supaya berhijrah ke negara republik yang mengamalkan sistem undi popular.

Kenapa buat-buat bodoh tidak mahu memahami penggunaan "bahasa penyampaian" berlainan yang memberi maksud yang sama? Kadang-kadang bila berhadapan dengan manusia tak faham adat dan bahasa, kita perlu mengguna kaedah penyampaian yang "lebih pedih" untuk didengari supaya mereka faham bahasa dan tahu adat dan adab.

Tapi mereka sensitif pulak bila guna bahasa yang sedikit bisa. Kata Zahid bercakap macam orang bodoh la. Macam tak sekolah la. Macam bukan cakap pemimpin la. Tidak hormat rakyatlah. Pasal nak menghormati majoriti rakyat yang telah memberi mandat kepada BN la Zahid memberi ingatan kepada pemimpin pakatan yang memanipulasi pemikiran rakyat dengan isu undi popular!

Lihat dan dengar pula bait-bait perkataan yang diungkapkan oleh Anwar dan para pemimpin pakatan dalam ceramahnya. 

Apa perkataan busuk yang tidak dikeluarkannya untuk memburukkan dan menghina PM dan para pemimpin UMNO.

- Kepala bapak dia..
- Kepala hotak dia...
- Haram jadah..baghal..
- Apa punya bodoh punya PM...
- Bangsat, lahanat, lahabau....
- Piiiraahhh...pemimpin UMNO bahalol...

Layakkah orang ringan mulut macam ni jadi pemimpin?

Tapi, penyokong dan penjilat tegar minoriti Anwar bukan mahu fikir semua ni. Busuk macam mana pun kata-kata dan kelakuan Anwar depa bukan pedulik...

Paling geli-geleman bila penjilat Anwar ini pandai-pandai sendiri menjatuh hukum bahawa "Anwar sudah bertaubat" sejak tidak lagi berkawan dengan UMNO.

Lebih nak termuntah bila penjilat Anwar sama-tarafkan pula Anwar dengan Saidina Umar Al-Khattab r.a yang keras terhadap musuh Allah dan Rasul setelah meninggalkan zaman jahiliyahnya sewaktu memimpin dan menjadi Ketua Perhubungan UMNO Negeri Mekah bersama Abu Jahal.

Tapi majoriti senyap tahu menilai kehodohan Anwar ni.. Pasal tu la parti tajaan Anwar gagal menjatuhkan BN dalam PRU13.

5 comments:

  1. Pemimpin? He can't even handle his own emotions, let alone d country! Dgn 'bahasa longkang' yg sering ditempik-teriak utk buruk2kan kerajaan,layakkah dia disamakan dgn Rasulullah? Kpd penyokong2 fanatik lelaki yg sudah hilang kewarasan dan iman ini (sorry i can't even bring myself to say his name), bolehlah mula panggil dia 'Ayah Anu'.. yg ternyata lbh merbahaya dpd Ayah Pin!

    ReplyDelete
  2. Pemimpin yang tak tahu jaga akhlak, suka mencela, tidak berwawasan, suka memfitnah, suka melakukan hubungan seks terlarang dengan lelaki, pelacur, isteri orang, tidak menjaga keharmonian masyarakat, mencela negara sendiri TIDAK LAYAK JADI PEMIMPIN DI MALAYSIA. YA ALLAH LINDUNGILAH MALAYSIA DARIPADA PEMIMPIN GILA INI. GILANYA SUDAH SAMPAI KE TAHAP KRONIK. BIAR HANCUR BANGSANYA SENDIRI AGAR IMPIANNYA TERCAPAI. AKU BERSYUKUR KEPADAMU YA ALLAH ENGKAU MELINDUNGI KAMI DARI MANUSIA KEJI INI.

    ReplyDelete
  3. Jangan bagi peluang Si Orang Tua Biseksual ini menerajui negara. Biar dia melalak melolong cakap bukan-bukan hanya kerana ingin sangat nak jadi PM. Dia sebenarnya hanya menjatuhkan maruah dirinya sendiri. Saya rasa pemimpin-pemimpin luar negara pun beranggapan bahawa Si Peliwat ini sah-sah ada masalah mental yang kronik.Mereka tentu faham kenapa majoriti rakyat Malaysia menolak orang gila macam Anwar ini dari menjadi PM mereka.

    ReplyDelete
  4. orang cakap lain dia paham lain......spin jgn tak spin bang non.

    ReplyDelete
  5. Dan ahli2 PAS pun bersorak kegembiraan menunjukkan sokongan mereka.

    ReplyDelete