Sunday, May 12, 2013

ROADSHOW MENOLAK KETENTUAN ALLAH 505 AKAN DITERUSKAN HINGGA ALLAH TUNDUK!!

Road show Menolak Ketentuan Allah 505, anjuran pihak yang gagal menjadi kerajaan diteruskan di Stadium Batu Kawan, Penang malam tadi. Jumlah kehadiran dalam 20k. 

Malam ini Road Show Menolak Ketentuan Allah akan diteruskan lagi di Ipoh. Road show menolak ketentuan Allah ini akan diteruskan sehingga Allah mengubah takdir tersebut menyebelahi pihak mereka. Anwar Ibrahim menuduh Allah swt telah menggunakan SPR untuk menipu undi bagi memenangkan Barisan Nasional.

Anwar mendakwa, pakatan sudah menang tetapi dinafikan oleh Allah swt. Allah tidak adil. Allah arahkan SPR untuk lakukan blackout. Allah bantu UMNO bawa 40 ribu Bangla datang ke Malaysia. Allah bantu UMNO bawa 45 ribu pengundi dari Sabah datang ke Semenanjung. 

Kalau manusia diberi oleh Allah kebebasan untuk memilih cara mereka mati, maka tiada siapa yang mahu mati accident atau dibunuh. Tapi hakikatnya kalau Allah sudah takdirkan mereka mati cara accident, maka tiada apa yang boleh mengubahnya.

Jika Allah sudah tetapkan politik Anwar "mati" atau tidak termaktub untuk menjadi Perdana Menteri, maka apa saja usaha yang dilakukan untuk mengubah takdir tersebut akan gagal. Buatlah apa pun, takkan jadi. Proses pilihanraya yang berlaku hanyalah sebahagian dari "gerak Allah" untuk menjustifikasikan kehendakNya. 

Penolakan terhadap keputusan PRU13 yang dibuat oleh Anwar samalah seperti dia menolak ketentuan Allah terhadap dirinya. Anwar telah beberapa kali menolak ketentuan Allah terhadap dirinya.

Anwar menolak hak Allah untuk mencabut kekuasaan dari sesiapa yang dikehendakiNya. Anwar menolak kekuasaan Allah Yang Maha kuasa yang berkuasa memberi kekuasaan kepada sesiapa yang dikehendakiNya. Anwar menolak hak Allah untuk memulia dan menghina sesiapa yang dikehendakiNya.

3 comments:

  1. Itupun payah sangat ke Nuar anak Brahim ini hendak faham.. Tapi semua ini telah dijangkakan dan telah dibincangkan banyak kali sebelum PRU13 lagi. Bialah deh.

    ReplyDelete
  2. Orang Melayu penyokong PAS dan PKR yg muslim kononnya sanggup tidak redha dgn ketentuan Allah.
    Apa nak dihairankan, kan Kalimah Allah pun mereka sanggup jual.
    Rupa luaran saja beriman kpd Allah dgn berjanggut, berjubah dan berserban tetapi dlm hati berimankah?

    ReplyDelete
  3. Dalam 5 tahun yang akan datang ini rakyat Malaysia akan dihidangkan dengan lakonan Anuar Ibrahim yang bertajuk SPR menipu. Rakyat akan terus mendengar dan melihat akan lakunan hebat Anuar. Rakyat akan dibuai oleh persembahan hebat lakunan Anuar hingga rakyat tidak akan tumpukan pada pengurusan negara yang di pegang oleh BN. Dengan itu BN akan terus menyalahkan kuasa dengan mengambil harta negara untuk kepenting peribadi serta kroni2nya. Inilah yang sebenarnya yang berlaku dalam sistem politik Malaysia. Memang benar Anuar akan dendangkan lagu salahguna kuasa oleh kerajaan. Tapi dendangan itu hanya untuk hiburan rakyat. Tiada tindakan yang diambil. Bila rakyat bertanya maka jawapan Anuar standard iaitu semua agensi perguatkuasaan dikuasai oleh kerajan. Akhir nya yang rugi adalah rakyat. Saya katakan sandiwara ialah kerna sejak 10 tahun yang lalau semasa BN memerintah P.Pinang DAP selalu menyuarakan akan rasuah dan salahguna kuasa oleh pemimpin BN yang diterajui oleh Koh Su Khoon. Cukup banyak yang didedahkan oleh DAP. Namun oleh kerana ketika itu DAP sebagai pembangkang maka DAP diibaratkan seperti anjing menyalak bukit. Setelah itu dengan kuasa ALLAH,DAP telah berjaya menawan PP dan membentuk kerajaan negeri dengan majoriti besar dalam PRU ke 12. Setelah berkuasa DAP diam membisu atas segala kepincangan salah guna kuasa dan rasuah yang dilakukan pemimpin BN. Kini kita dihidangkan pulak oleh pemimpin BN akan kepincangan salah guna kuasa serta rasuah oleh pemimpin DAP.Akhirnya rakyat juga yang ditipu.

    ReplyDelete