Wednesday, October 15, 2008

KOLEKSI MEDIA BUKAN ARUS PERDANA

Tajuk-tajuk akhbar harian dan mingguan sepanjang minggu ini:

1.Tuaran Expressi : DENAKAN KHAIRY PANUT DI TUARAN (Sekutu Khairy terbenam di Tuaran)

2.Kota Belud Daily : MUKHRIZ 90; KJ 18

3.Mingguan Kuantan : PEMUDA KUANTAN BELAKANGKAN DATO HAMID MANDELA. Mukhriz telah dicalon sebagai Ketua pemuda….

4.JEMPOL TABLOID : BAHAGIAN MANA SELEPAS JEMPOL, JELEBU DAN RASAH?…..4 lagi bahagian di NS berkemungkinan bakal mencalonkan Mukhriz….

5.Sabah Massalah : WANG DAN TAWARAN PROJEK BUKAN SEGALANYA

6.Nasional Tabla : BERANI BERUBAH MENGATASI SETIAKAWAN

7.Hari-Hari Online : PERSIDANGAN MINGGU KE DUA MENAKUTKAN KHAIRY. Usaha terakhir sedang dijalankan oleh sekutu Khairy bagi menaikkan semula geraf pencalonan yang terjejas teruk…

8.Mingguan Mandi : GERAKAN TOLAK MUKHRIZ BERTUKAR KEPADA TOLAK KHAIRY. Peralihan kuasa telah menyebabkan percaturan politik seluruh negara turut berubah….

Demikianlah sebahagian dari tajuk dan sedutan koleksi media cetak yang sempat dipaparkan sebagai gambaran bahang pemilihan parti yang berlangsung sejak minggu lalu.

Blog ini akan ‘up-date’ secara mingguan semua tajuk-tajuk media cetak yang tidak dikeluarkan dalam media-media perdana sebagai langkah mengimbangi berita-berita berat sebelah yang dilakukan media perdana dalam perkara yang berhubung kait dengan mesyuarat pemuda bahagian yang sedang berlangsung.

Sekian

2 comments:

  1. dato',
    cai yang mana agak2 bleh menang...
    bikin cai banyak skit macam Zuraidi buat untuk KP Baling dulu...

    last2 perwakilan penin...

    buat tajuk berita tu post bagi semua orang tau...baru padan muka KJ..

    ReplyDelete
  2. Saya merasa tidak terkejut walau pun barang sekelumit dgn pencalonan yang diperolehi oleh Dato Mukhriz dan telah melayakkan beliau cukup pencalonan saat ini, dan merupakan calon pertama bagi KP Msia yang cemerlang...perubahaan akar umbi khususnya pemuda UMNO begitu ketara dibahagian yang kononnya dikuasai oleh lawannya...hilang taring KP yang ada jawatan diperingkat negeri..sakit jantung pun ada bila pemuda ON THE FLOOR berteriak " HIDUP MUKHRIZ "..bahana ini dengan jelas bila Dato Mukhriz berjaya menawan bahagian yang bermasalah dengan pemimpin pemuda di peringkat negeri...

    ReplyDelete