Wednesday, February 8, 2012

MANA AL QARDAWI NI....!!!

Mana perginya Yusoff Al Qardawi ni? Senyap je.. Dah lebih 2 minggu Anwar kena belasah kiri, kanan, depan dan belakang, gara-gara lebih caring dengan Israel dari Palestin, tapi suara Al Qardawi masih tak kedengaran.

Ulamak-ulamak sohor seantero dunia yang kononnya mempertahankan Anwar dalam fitnah liwat, sampai sekarang senyap sunyi.

Betul ke ulamak-ulamak sohor ni memang mempertahankan Anwar selama ni? Ke main lelong lelong nama di pentas ceramah je tak?

"saya telah 'rojoqq' dengan ulamak-ulamak muktabarrrr. Ulamak Mesir, ulamak Sudan, Al Qordawi, Syed Syeikh Aklakan, Syeikh Al Jub, dan ramai lagi ulamak sohor... Mereka begitu simpati dengan saya dan keluarga saya yang tak henti-henti diaiiiibb!"

"Mereka memberi semangat kepada saya... Anwarrr..!! teruskan perjuangan saudara, jangan kamu takut, jangan kamu gentar dengan perjuangan yang kamu bawa..." "teruskan komitmen saudara dalam menentang segala macam korupsi dan kolusi yang dilakukan oleh  UMNO!!!.... Azizah, nurul Izzah dan anak-anak saya yang lain begitu terharu... Mereka kata...pa, teruskan kerja-kerja pa...jangan bimbang...kami akan terus disamping pa... Lega...senang hati saya bila semua mereka menyokong segala "gerakerja" yang saya lakukan selama ini...."

1 comment:

  1. ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG, ANWAR PEMBOHONG,ANWAR PEMBOHONG,

    ReplyDelete