World's news

Loading...

Thursday, March 8, 2012

ANAK KSN DAN KETUA PENGARAH JPA SELAMAT DIKEBUMIKAN...ALFATIHAH.

CEUPACS berjaya! SBPA telah selamat dikebumikan jam 9 pagi tadi. Upacara menyiram air mawar di makam SBPA telah disempurnakan oleh YAB PM.

Ibubapa kandung SBPA, Tan Sri KSN dan KP JPA yang melahirkan SBPA turut hadir di upacara pengkebumian tersebut. SBPA yang lahir tidak cukup sifat itu hanya sempat hidup di dalam inkubator selama 5 bulan.

SBPA yang dilahirkan cacat itu, hanya sempurna pada bahagian perut dan mulut. Anggota lain seperti kaki dan tangan bawahan serta lain-lain anggota badan cacat terok hingga menyebabkan keseluruhan anggota badan tidak berfungsi.

SSM, satu-satunya anak kepada pasangan KSN/KPJPA yang telah cuba disisihkan oleh ibubapanya, hari ini telah diistiharkan secara rasmi untuk terus berbakti kepada kakitangan kerajaan dengan beberapa langkah penambahbaikan yang lebih adil untuk semua kakitangan.

10 comments:

  1. Sempoilah beb...
    Satu tembakan yg pedas dan hangat.... hahahahaha
    Aku cdgnkan KSN nie buangkan aje... aku pernah dgr gak perangai buruk KSN nie dr kakitangan bawahan dia.. Jauh beza katanya dgn ksn sebelumnya... Apa2pn bagi pjawat2 awam bersyukurlah... x usahlah duk pertikai byk sgt.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. KSN kaki bodek dan KP JPA pun kaki bodek.
      Tak caya semak latar belakang mereka. Sorang duduk kat Amerika kerja angkat beg menteri dan seorang lagi berpengalaman sebagai PK kepada KSU sahaja tooptoop jadi KP JPA. Tanya dia ada berapa bini... hahahahhaha itu sebab nak naik kan gaji KSN sebab dah berangan nak ambil alih jawatan tersebut.

      Delete
  3. nice words...straight to the point..haha..

    ReplyDelete
  4. hahaha..ayat mantap bro...tapi apa pun tahniah dan syukur kepada semua penjawat awam..cukup2lah berpolemik kes ni..

    ReplyDelete
  5. Tahniah, satu sindiran yg baik. Mereka hanya pentingkan perut mereka sendiri. Dahlah gaji tinggi, dapat kemudahan lain dan mcm-mcm lagi. Itu nak naik gaji lagi. Nak naik biarlah berpada-pada. Tahniah PM. Tindakan yang baik utk rakyat.

    ReplyDelete
  6. KSN dihandle oleh puak2 PTD (pelesit tak diundang) duduk dirumah orang,kacau anak bini orang, dia tak ada rumah sendiri,nak jadi ketua pulak. Bodoh,, buat2 pandai. PTD yg ada di kementerian dan jabatan hanya mkn gaji buto ...ada antara nya ambik kesempatan korup, puak2 korup ni lah yg mengurus kementerian n jabatan. Puak2 inilah yg mengotorkan pemerintahan DSN. Lepas PRU13 ni bubarkan saja PTD, kita di Kementerian dan Jabatan mampu buat pengurusan sendiri.

    ReplyDelete
  7. ptd masuk kerja dgn sijil spm sj ka? cer citer?? lps kerja diaorg sambung blaja dgn mudahnya sbb diaorg boleh control semua, ek? dengar kata masing2 boleh senang2 masuk jabatan mana2 selidik penjawat awam?

    ReplyDelete
  8. PTD yang jadi api dalam sekam. Semua maklumat sulit kerajaan dikeluarkan kepada pembangkang.

    ReplyDelete
  9. Ptd memang la masuk keja pakai ijazah n memang senang2 nk masuk mana2 jabatn n boleh trus jadi pengrah...abis mrk yg keja d jabatan bkenaan mula dari bawah tu smua tak skolah ka.. Smua takda ijazah ka.? Ksn n kpjpa tu smua dari spesis mcm ni...spesis makluk perosak perkhidmatan awam dnegara ini!!

    ReplyDelete