Thursday, March 8, 2012

KJ : PEMUDA AKAN PASTIKAN ANWAR TERSUNGKUR!!!

Kedudukan Anwar semakin sukar. Setiap gerakan sulit dan halus yang dilakukan hampir kesemuanya terbonggeng dan menjerat diri sendiri.

Keberaniannya berkongsi rumah dengan Al Gore, Cohen dan lain-lain  pemimpin Yahudi Amerika di pantai Miami, USA telah membogelkan perjanjian syaitannya dengan rakan yahudi untuk melakukan "regime change" di negara ini kepada seluruh rakyat negara ini.

Percubaan beliau bermain wayang kulit dengan Israel telah menyebabkan papan layar yang menayangkan filem lakonannya rebah dan menghempap kepala sendiri.

Lakonan "over-acting" Anwar mengalun lagu Gongxi Fa Chai ketika bersama kaum cina, berjoget ponggal sambil memakai "nandek" dengan kaum india, memakai songkok dan baju melayu ketika bersama orang melayu dan memakai jubah dan serban sewaktu bersama orang agama, telah menyebabkan seluruh masyarakat berbilang kaum di negara ini "maklum" akan "tabiat" Anwar yang suka memperbodoh-bodohkan rakyat Malaysia.

Silat lidah Anwar sewaktu mesyuarat dengan PAS dan sewaktu bermesyuarat dengan DAP atau pun sewaktu perjumpaan sulit dengan teman-teman lama ABIM, telah menyerlahkan sikap hipokritnya di kalangan rakan-rakan sebantal.

Semua ini dilakukan demi kerana kuasa. 

Anwar merasakan semua orang mampu dipengaruhi dan diperbodohkan. Anwar merasakan dia terlalu licik dengan beranggapan hanya dia saja yang tahu bermain dengan semua jenis permainan, manakala orang lain semua bodoh.

Tapi mungkin benar tanggapan Anwar bahawa cina DAP, ulamak PAS dan teman lama ABIMnya memang bodoh, sebab sampai sekarang cina DAP masih tak sedar-sedar dia sedang diperbodohkan. Sampai ke laa, Hj Hadi, Nik Aziz dan lain-lain pimpinan ulamak PAS masih tidor lena. Mereka ingat golongan Anwarista Erdogan yang hampir menguasai PAS sepenuhnya, hanya berlaku dalam mimpi dan mainan tidor semata.

Walau apa pun, semua yang berlaku ini sangat baik bagi BN. Benar bagai disebut Tun Daim... Anwar ni jangan layan sangat. Biar pemuda UMNO yang main "selemo" saja yang berhadapan dengan ANWAR.

3 comments:

  1. Lebih baik jika KJ dan Nuar tersungkur.....aman negara ni...

    ReplyDelete
  2. betul tu bro, mmg sangat-sangat tepat. KJ adalah parasit dalam UMNO. Harap ada pemimpin yg lebih layak dan berhemah akan mengambil alih jawatanya. Dengar-2 citer ANWAR + KJ ni belaan Yahudi juga.... betul ke?

    ReplyDelete
  3. HA,HA,HA,.....KJ PUN NAK DAPAT POLITICAL MILEAGE JUGAK DENGAN TUMPANG GUNA SIAL ANWAR...!

    ReplyDelete