World's news

Loading...

Thursday, June 28, 2012

AKHIRNYA NAJIB TERPERANGKAP JUGA DENGAN ANWAR!!


Rakyat diajak untuk percaya Najib terlibat dengan pembunuhan Antutuya hanya dengan memaparkan bukti gambar palsu antutuya di Paris.
Dalam masa yang sama rakyat diajak untuk jangan percaya video seks Chinadoll Anwar walaupun pakar US telah mengesahkan video tersebut 99.9999% tulin.

DAN mana-mana rakyat yang bodoh dan taksub, ikut saja apa cakap yang diluahkan dari mulut Anwar antutuya Dajjal almaseh.

10 comments:

  1. al jubori al suntuti al dajjal al yakjuj makjuj

    ReplyDelete
  2. Itulah aku dok cakap siang malam bro! Bebal nak mampos Pakatan ni

    ReplyDelete
  3. video tu yang 99.9999% tulen...tapi ia tidak mengatakan yang ianya 99.999999% anwar ibrahim tulin...so, ada bannnnnnyaaaaakkkkkkkkk bezanya kan????fikirkanlah...jangan terima membabi buta...

    ReplyDelete
  4. Memang betul bkn anuwar laaa.. Tapiii... JAM OMEGA AKU, MANA PAAHHH??? Selebihnya, hanya kak jijah je yg tau kote bengkok ke idak??? jawab jgn x jawab...

    ReplyDelete
  5. 99.99% tulin, takde superimpose, mmg sah anwar ibrahim dlm video china doll tu hahahaha mmg tak layak jadi pemimpin la kalau dah kaki budu ( b*r*t dan DuBur)

    ReplyDelete
  6. MasyaAllah betapa bengapnya anon 11.29 pm ni..klau dh 99.99% video tulin, maknanya bukanlah video itu diedit spt yg cai2 pakatan haram tu dok gebang2 kan kannn?? fitnahlah kiranya cai2 pakatan haram tu kannnnn?? buleh ke carik org yg dh hmpir sebijik menyerupai anuwar tuuu bengappp oiiiii...tang mana nk sorok org tu bengappp oiiiiii

    ReplyDelete
  7. Bro u kalau tak menulis lagi bagus kerana bila u menulis jelas sangat kedangkalan politik Dan kefakiran idea Dan bahasa. Kesianlah bila terbaca tulisan u...

    ReplyDelete
  8. setuju bangat dengan ano july 2, 2012 4:04 am..

    ReplyDelete
  9. confirm tu anwar...kalu bukan dia dia pasti tak react macam dia react sekarang....aku guna logik akal. cara dia react menunjukkan itu dia...confirm. yg anon pertahankan anwar tu dah tgk video tu ke belom? aku ada copy dia dlm laptop aku...bukan utk buat maksiat tapi utk buktikan anwar tak boleh jadi pemimpin....ketua sekolah tadika pun tak layak.

    ReplyDelete
  10. anon yg tanya pasal jam omega , anon yg kutuk tuan blog ni = sama bangang .

    ko nk cari jam omega ? ko tanya eskay . eskay yg tlg amikkan jam tu , mase jam tu nuar tinggalkan lepas die sesah betina tu .

    pendapat pakar tu 99% kata video tu tulen , maknanya , si pelaku dlm video tu pun sama la tulen dol ! ape bebal sangat ko nk fhm wahai anon2 dungu yg kenyang makan taik pakatan ? dah ilang waras ke nak pahamkan ayat mudah bm tu ? ke dulu bm spm korg ni kantoi x lulus ? sebab tu bengap berlapis2.

    ReplyDelete