Thursday, March 21, 2013

ANWAR PALING LEMBAB NYATAKAN SOKONGAN TAPI PALING AWAL KATA KJAAN LEMBAB!!

Sudah lebih sebulan, "ops daulat" pun sudah hampir selesai dan pengganas pun hanya tinggal beberapa kerat saja lagi, barulah Anwar menyatakan sokongannya kepada tindakan kerajaan. 

Itu pun tujuan dia mengeluarkan kenyataan bukan ikhlas untuk mempertahankan negara, sebaliknya hanya untuk menghalalkan kenyataan seterusnya selepas menyatakan sokongannya.

Anwar hanya mahu mencari jalan bagaimana untuk memberitahu rakyat "bahawa kerajaan UMNO cuba mengambil simpati rakyat dari insiden pencerobohan ini"!!

Apa yang utama bagi Anwar bukan "kenyataan menyokong tindakan kerajaan terhadap penceroboh". Apa yang paling penting disebalik sokongan itu ialah untuk memberitahu "UMNO jangan cuba meraih simpati rakyat dari isu pencerobohan ini. Itu mauduk utama dia menyatakan sokongan..

Sial tak perangai Anwar ni?

Awal-awal dulu dia berdiam diri. Bila perajurit kita dah 8 orang terkorban, dia terus bersuara dan mengkritik kerajaan "lembab" bertindak.

Dia nak pertikai tindakan kerajaan lembab? Dia usahkan mahu bertindak dan berbuat sesuatu. Nak mengeluarkan kenyataan  "menyokong sebarang langkah kerajaan dalam menangani isu pencerobohan ini pun mengambil masa sebulan setengah! 

Punyalah lembab! Punyalah bangap!

Sial tak perangai manusia yang tak jadi saman Papagomo kerana takut video KL Hilton terdedah ni? 

No comments:

Post a Comment