Wednesday, March 20, 2013

PARA ULAMAK PAS MENANTI PENUH DEBARAN PENDEDAHAN GOMO!!!

Tak sampai 30 jam lagi masa untuk Anwar mengemukakan permohonan maaf kepada Papagomo.

Semalam Anwar mengancam untuk saman Gomo atau meminta maaf kepada beliau dalam tempoh 48 jam. Tak sampai 3 jam Gomo gunakan jawaban Tun M, menolak ancaman Anwar. Malah Gomo beri kata dua samada memohon maaf kepadanya atau bersedia menanggung risiko pendedahan video liwat mahasiswa Sabah di Hilton KL.

Hingga kini Anwar senyap sunyi. Taun-tuan lawyer Anwar pun masih belum memberi respons.

"Puak Paling Gusar" mungkin para pemimpin PAS kerana jika pendedahan video berwarna ini benar-benar berlaku, ulamak serban terjuntai di kalangan PAS pasti akan menjadi mangsa utama Anwar dan agen-agen PKR. Khidmat ulamak berserban politik sudah pasti akan diperlukan sepenuhnya untuk "tolong pertahankan Anwar" dengan "senjata agama dan fatwa".

Khidmat DAP tidak relevan dalam isu liwat ini. Malah boleh mendatangkan bahaya lebih besar kepada Anwar jika DAP silap buat kenyataan. Cina DAP bukan tau pasal Islam pun. Kot-kot DAP kata "tidak salah memilih PM dari kalangan homoseksual", tak padam ke Anwar?

Berbalik kepada para ulamak berserban politik ni. 

Kesian sungguh nasib yang diterima oleh para pewaris nabi yang tidak amanah kepada Nabi yang juga kekasih Allah. Mereka tidak merasa bersalah, menyalahgunakan warisan suci peninggalan Kekasih Allah semata-mata kerana "hubuud dunia dan gila untuk ke syurga Putrajaya". 

Para pewaris nabi berserban politik ini "melakukan rasuah berbentuk ilmu agama untuk mengaih sokongan rakyat" dalam usaha mereka menjamin kemenangan merebut kuasa yang bersifat sementara.

Hina sungguh nasib yang diterima oleh para pewaris Nabi berjubah politik ini di sisi Allah. Amanah suci yang diberi Allah untuk mendaulatkan agama Allah di mukabumi diabaikan. 

Akhirnya, Allah gunakan mereka yang lari dari tanggungjawab memegang amanahNYA dengan melakukan kerja hina sebagai "tukang cuci kunyit Anwar yang bersepah-sepah di merata-rata tempat.

Hina sungguh... Nasib para ulamak warisatul anbia yang lemas dengan cobaan dunia yang sementara...

Ya Allah... Berilah peluang dan petunjuk kepada para-para waris Kekasih Mu yang telah jauh tersasar dan lari dari tanggungjawab dan amanah yang telah ditinggalkan oleh kekasih mu. 

Tempatkanlah mereka kembali di landasan Mu yang sebenar sepertimana kamu telah memberi petunjuk kepada Umar, Hindun dan Abu Suffian serta para-para kekasih Mu yang berpegang teguh dan menggigit dengan gigi-gigi gerahamnya akan amanah yang engkau telah pertanggungjawabkan kepada mereka untuk menjaga agama MU.

No comments:

Post a Comment