Tuesday, March 19, 2013

ANWAR : SAYA BUKAN BETUL...ADA MENTAL PROBLEM!!!

Doktrin Anwar, "Setiap kerja jijik adalah kerja UMNO", walaupun kejadian itu berlaku dan berkisar di kalangan mereka sendiri. 

Satu perkara yang harus diingat ialah, serangan bertubi-tubi yang dihadapi oleh Anwar dan pakatannya hari ini bukan datang dari pemimpin UMNO.

Kebocoran maklumat dalaman dan "pendedahan pekong" yang dihadapi oleh Anwar hari ini bukan datang dari UMNO.

Setiap "tuduhan serong" yang dihadapi oleh Anwar selama ini bukan tuduhan di antara dia dengan pihak luar. Semua "tuduhan serong" yang "terbit" adalah di antara dia dengan orang yang hampir dengan dia.

Bermula dari pemecatannya dari kerajaan dan parti pada 1998 hinggalah tuduhan yang terakhir, semuanya adalah berkisar dan bermula dan "meletus" dari kilang kepunyaannya sendiri.

Semua mereka itu samada pembantunya atau orang yang hampir dan berkait dengan pembantunya atau lebih tepat lagi kroninya.

Masalah yang dihadapi oleh Anwar bermula dari 1998 hinggalah hari ini semuanya ditimbulkan oleh kelompok kroninya sendiri.

Ummi Hafilda - adik Setiausaha Sulitnya Azmin dan mengenali Anwar secara peribadi.
Nalla Karuppan - rakan tenis merangkap "bapa segala ayamnya"
Ezam Mohd Nor - Setiausaha politiknya merangkap Ketua Pemuda Keadilan pertama.
Zaid Mat Arip - Naib Ketua Pemuda Keadilan pertama.
YB Zul Nordin - Pasukan peguambela Anwar bermula dari tuduhan pertama 1998.
YB Zahrain Hashim - Orang kuat Anwar sejak dalam UMNO Penang lagi.
Dato Shafei Abdullah - peguam terawal Anwar yang sudah tidak sanggup lagi membela Anwar.
Dr Chandra Muzafar - rakan Anwar sejak mengetuai ALIRAN dan bersama Anwar sejak Anwar memimpin ABIM.
Dr Siddiq Baba - bersama Anwar sejak dalam ABIM.
Ustaz Ismail Mina - sahabat merangkap guru Anwar. Juga rapat dengan arwah Fadhil Noor.
Ruslan Kasim - Murid yang taat, sahabat yang setia dan aktivis dan pendokong Anwar sejak di Yayasan Anda, zaman Mahasiswa dan zaman pemuda UMNO.

Hari ini mereka-mereka inilah yang paling ke hadapan dalam menjelaskan semula kepada rakyat yang tidak tahu siapa Anwar disebalik tabir.

Berikut pula nama-nama yang "muncul" yang telah menyebabkan Anwar menjadi subjek kepada tuduhan isu moral yang menjijikkan;

Azizan - Pemandu peribadi Wan Azizah.
Dato Eskay - Rakan karib dan bapa ayam Anwar, selepas ketiadaan Nallakarupan.
Saiful Bukhari - Pembantu peribadi Anwar.

Berikut pula adalah nama-nama "mencurigakan" di sekeliling Anwar yang telah menyebabkan beliau menjadi subjek kepada tuduhan atau sabitan "khianat" terhadap negara;

- Al Gore, Paul Wolfowitzh, Al Bright, dan lain2 nama American yahudi/Jew related. Dah tak ingat banyak sangat. Tapi memang yahudilah.
- Nur Misuari - pemimpin pemberontak moro yang sudah terpinggir dari arus perdana di kalangan muslim Filipina/Mindanao. Jelas telah memainkan peranan penting hingga membawa kepada pencerobohan tentera Kiram di Lahad Datu.

Bagaimana pula ia boleh menuduh "Ini Kerja Jijik UMNO" sedangkan yang menghentam Anwar hari ini adalah bekas rakan-rakan rapat Anwar sendiri? 

Bagaimana pula ia dikatakan "ini kerja jijik UMNO" untuk mengaibkan Anwar sedangkan isu moral buruk yang menjadi pertikaian umum adalah berpunca dari "pasangan pilihan Anwar" sendiri?

Bagaimana pula ia dikatakan kerja "ini kerja jijik UMNO", melabel Anwar pengkhianat dan si Kitol Moden sedangkan dia sendiri yang mengakui rapat dengan musuh Islam sepanjang zaman dari kelompok yahudi ini?

Bagaimana pula UMNO yang dituduh merancang pencerobohan Lahad Datu sedangkan petunjuk-petunjuk akhir begitu jelas membuktikan wujudnya campurtangan Misuari yang telah ditemuinya beberapa kali sebelum berlakunya pencerobohan?

Hakikatnya semua kerja jijik ini adalah kerja Anwar. 

Cuma Anwar bernasib baik kerana mempunyai pendokong dan para penyokong yang "sangat bodoh" dan "mudah ditonggang" dan "diperalatkan" Anwar.

Anwar juga bernasib baik kerana mempunyai barisan "ulamak dunia" yang sanggup masuk neraka 1000 tahun lebih awal dari penyembah berhala demi mempertahankan Anwar.

Anwar juga bernasib baik kerana memiliki Isteri dan anak yang sanggup "menelan dan memakan hati" hingga mati hanya kerana tidak mahu melihat si suami atau si ayah malu dan jatuh tersembam makan tanah dan menerima aib yang teramat dari tuhan di dunia ini.

No comments:

Post a Comment