Wednesday, March 6, 2013

LATEST UPDATE DARI ANWAR TENTANG LIANG LAHAD DATU,!!!

Anwar dan Tian Chua sudah menukar rentak mengikut alunan suara aspirasi majoriti rakyat Malaysia. Mendengarkan ayat yang keluar dari mulutnya, kita boleh jadi keliru kerana nada dan rentaknya tak ubah seperti nada pemimpin kerajaan.

Anwar baru nak berjinak-jinak dan membiasakan mulutnya dengan perkataan seperti; 
1. "Keselamatan dan kedaulatan negara yang paling penting".

2. Paling geli-geleman bila dia berkata, "dengan pandangan yang kita berikan semalam, hari ini kita lihat Perdana Menteri, Menteri Pertahanan dan Menteri Dalam Negeri, pasukan keselamatan sudah melakukan beberapa tindakan yang perlu dan serangan terhadap musuh sudah menampakkan hasil.

3. Kata-kata yang keluar dari mulut menanah Tian Chua lagi power." "Semua pihak termasuk parti UMNO perlu sedar bahawa negara berhadapan dengan isu besar yang perlu ditangani bersama. Apa yang palng penting ialah keselamatan dan kedaulatan negara.

Itulah... Lain kali jangan main politik terlali ikut perasaan dendam dan tak mahu pakai akal. Kalau pakai akal pun untuk tujuan salahguna hingga akhirnya makan diri lebih banyak dari makan diri orang lain.

Sekarang baru terhegeh-hegeh meniru rentak kerajaan dan suara majoriti rakyat yang semakin berlawanan dengan suara mereka. 

Hari ini suara pembangkang semakin hari semakin jauh dari suara majoriti rakyat. 

Semua ini berlaku adalah akibat dari terlalu banyak menyalahgunakan akal yang diberi tuhan. Akal yang ada, asyik digunakan untuk menipu, memfitnah dan mengelirukan pemikiran rakyat.

Akhirnya, mereka sendiri yang terbelit dengan segala penipuan dan fitnah yang tidak henti-henti dimomokkan kepada rakyat. 

Dia ingat dunia ini terjadi dengan sendiri. Dia ingat Allah taada.

3 comments:

  1. mintak maap la ....aku melayu tak mudah lupa...mereka bedua mmg layak kene gantung sampai mati...

    ReplyDelete
  2. RAKYAT JANGAN PERCAYA ATAU TERPENGARUH KATA-KATA MANIS DARI MEREKA BERDUA INI. SEPATUTNYA RAKYAT WAJAR BUAT LAPORAN POLIS MENGENAI PENGLIBATAN MEREKA BERDUA INI MENJADI TALI BARUT. DAN SIASATAN RAPI WAJIB DILAKUKAN TERHADAPA PENGKHIANAT NEGARA DAN DIBAWA KE MUKA PENGADILAN. MENGIKUT LAPORAN DARI AGEN PERISIK MANILA, MEREKA BERTIGA TERLIBAT DALAM PERBUATAN YANG TIDAK BERTANGGUNG JAWAB. AYUH SEMUA RAKYAT MALAYSIA BUAT LAPORAN POLIS. AYUH RAMAI -RAMAI BUAT LAPORAN POLIS.

    ReplyDelete
  3. WOW..! PM BERTINDAK "SETELAH MENDENGAR PANDANGAN" dia... wow...! double WOW..WOW..!!!

    Hebat betul! piirraaaahhh....!!!

    ReplyDelete