Wednesday, May 15, 2013

OBAMA NYATAKAN SIMPATI PADA ANWAR DAN TAHNIAH PADA NAJIB!!

KUALA LUMPUR 14 Mei - Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama membuat panggilan telefon secara mengejut kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

Dalam panggilan telefon itu Obama menyatakan, beliau memahami dan menerima proses serta keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) Malaysia pada Ahad lalu.

"Obama mengucapkan tahniah kepada Najib di atas kejayaan beliau menerima mandat daripada rakyat untuk terus memimpin negara ini," jelas kenyataan itu.

Dalam perbualan telefonnya dengan Najib, Obama telah menyatakan persetujuan untuk menghadiri Sidang Kemuncak Keusahawanan Global di ibu negara pada 11 dan 12 Oktober ini.

Sementara itu dalam Siri Roadshow Menolak Ketentuan Allah (RMKA505) anjuran Anwar PKR yang tidak mahu mengakui kekalahannya, Anwar berkata; 

"Tayyib Erdogaaannn sendiri talipon saya dan ucap tahniah. Kamu menang Anwar, cuma kemenangan kamu telah dirampas".

Hahahahai, hahahahai....ketawalah lagi
Hahahahai, hahahahai....ketawalah lagi

Lagu 60an ni tapi penyanyi tak ingatlah. Bukan bermaksud nak ketawakan Anwar. Cuma nak ketawakan penyokong taksub dan buta hati Anwar saja. Geli hati nengok mulut mereka ternganga bila mendengar temberang Anwar dengan "penuh takjubury".

1 comment:

  1. Nuar jubo gila talak danmeroyan tak habis2.

    ReplyDelete