Sunday, May 26, 2013

YB PKR SRI SERDANG: CELAKALAH BHG KAMU ANWAR!!

Kejadian blackout, menurut Yb Nor Hanim Ismail dikatakan berlaku di Sek. Kebangsaan Serdang bagi pengiraan undi saluran 3.

Yb Nor Hanim menyanggah dan mengkritik penjelasan oleh Timbalan Pengerusi SPR. 

Ok, sekarang kita andaikan YB Nor Hanim betul, dan SPR salah.

Pertanyaan untuk YB PKR yang menang besar di Dun Sri Serdang;

1. Awak menang atau kalah di lokasi pengiraan undi saluran 3 yang dikatakan blackout tu?

2. Ada penyelewengan dalam kiraan undi atau tidak?

3. Adakah blackout tersebut disengajakan oleh SPR bertujuan untuk sabotaj dan tukar kotak undi untuk menangkan BN?


Pertanyaan untuk Anwar dan puk-puak yang tidak menerima ketentuan Allah;

1. Adakah blackout yang berlaku di Sek Keb Serdang ini yang kamu jadikan asas untuk membuat roadshow Balckout505 seluruh negara?

2. Bukankah kawasan Parlimen Serdang dan Dun Sri Serdang ini pembangkang menang besar?

3. Jika ada lagi blackout sewaktu pengiraan undi, di seluruh negara, di mana lagi? Cakaplah! Berapa tempat? Kawasan yang terlibat blackout tersebut, parti kamu kalah ke menang? 

Buktikan sekurang-kurangnya 23 kawasan parlimen yang BN sudah menang tipu, bagi membuktikan BN sudah curi dan rampas kemenangan pakatan yang menjadi punca gagal merampas Putrajaya. Jika ada 23 parlimen yang kamu kalah tipu, dan kamu buktikan BN tipu, ambillah balik kawasan tu. Bolehlah ambil-alih Putrajaya dengan majoriti midah 112. Heboh sangat nak ambik Putrajaya. Hambiklahhh... Tapi bak la bukti dulu. Jangan nak rampas-rampas sembarangan guna penyokong2 tak berakal kamu berhimpun sana-sini.

4. Kenapa kamu tak cakap masa kamu ceramah tu, berapa tempat, kalah ke menang ke. Bagi bukti waktu ceramah pun sudah cukup baik, jika tak mau bagi bukti pada SPR pun. Dengar cerita waktu ceramah kamu apikan pendengar SPR tipu, BN tipu.

5. Bagi la bukti... Kalau tak ada bukti tapi kamu buat roadshow tuduh bukan-bukan dan naikkan api kemarahan rakyat melalui cerita palsu, saya sarankan agar majoriti rakyat yang telah memberi kemenangan kepada BN tempoh hari ramai-ramai sumpahkan Anwar ni;
 
"Celakalah bahagian kamu wahai Anwar! Celakalah nasib kamu wahai Anwar, jika apa yang kamu katakan itu satu fitnah, berniat untuk menghasut dan untuk menghuru-harakan negara".

2 comments:

  1. Puak puak ini tidak lagi mengamalkan AJARAN ISLAM. Mereka ini sudah mengikut ajaran nabi baru, AJARAN MEMFITNAH, AJARAN MENGHASUT.Ini adalah Ajaran Sesat dan Ajaran Nabi Ad Dajjal.

    ReplyDelete
  2. rileks bro, dia nak menang majority 50k. sepatutnya calon bn hilang deposit tu

    ReplyDelete