Saturday, June 22, 2013

WAR ROOM BLACKHAPRAK505 MAHU NYAWA TERKORBAN!!



Perhimpunan blackshit505 akan berlangsung hari ini. 

Perhimpunan ini juga dinamakan Perhimpunan Blackelentong505. 

Ada juga yang menamakannya dengan Perhimpunan BLACK-HAPRAK505 mengambil singkatan nama dari Himpunan Anwar Perbodohkan Rakyat 505.

Perhimpunan ini tiada maksud lain selain dari untuk memberikan tekanan terhadap kerajaan dengan cara menimbulkan ketegangan secara berterusan di kalangan rakyat.

Niat mereka memang untuk menimbulkan keresahan rakyat secara berterusan dengan apa cara sekalipun.

Apa saja penjelasan dan undang-undang bagi mereka "tidak tergunapakai". Siapa pun yang memberi peringatan walaupun Yang DiPertuan Agong sendiri tidak terpakai.

Bagaimana sukarnya pihak kerajaan mengatasi isu anak muda merempit setiap malam minggu begitulah sukarnya untuk mengatasi Perhimpunan BLACK-HAPRAK505 ini.

Bagaimana sukarnya kerajaan menghapuskan masalah sosial gejala dadah di kalangan anak muda terutamanya anak muda melayu, begitulah sukarnya kerajaan membenteras golongan BLACK-HAPRAK505 ini.

Selagi pengedar dadah tidak dilumpuhkan selagi itulah gejala dadah akan terus berleluasa.

Selagi Anwar dan penganjur gerakan HAPRAK ini tidak dilumpuhkan selagi itulah gejala berhimpun dan merempit ini akan terus berleluasa.

Jika DADAH boleh dianggap Musuh Negara di atas alasan ia boleh menjahanamkan kehidupan rakyat secara jangkapanjang, kenapa Anwar dan yang seangkatan dengannya yang lebih cepat mendatangkan kemusnahan yang lebih besar kepada kehidupan negara tidak dianggap saja musuh negara?

1 comment:

  1. Heran jugak kenapa tindakan tak bole diambil terhadap Anwar dan yg seangkatan dgnnya....adakah kerajaan takut atau kebal sangatkah mereka2 ini!! JIka telah diklasifikasikan sebagai musuh negara, kenapa mereka masih berleluasa membuat onar? Lagi satu following kes Lahat Datu..apa dah jadi, sengap aje....

    ReplyDelete