Saturday, January 10, 2009

PROTOKOL ZIONIS TEMBUSI MALAYSIA..

PROTOKOL CENDIKIAWAN ZIONIS NOMBOR 1:

“…Anda akan dapat melihat kemudiannya bahawa ini akan membantu kemenangan kita; Ia akan memberikan kita suatu kemungkinan untuk mendapatkan kad induk (Master card), (iaitu) pembinasaan golongan bangsawan warisan (genealogical aristocracy) yang merupakan satu-satunya golongan yang menjadi pertahanan semulajadi bangsa-bangsa dan negara-negara dari serangan kita. Dari pembinasaan kelas bangsawan warisan (institusi raja-raja) yang bersifat fitrah itu kita telah membina golongan ‘bangsawan meritokrasi’ (ahli-ahli politik) yang diketuai oleh golongan ‘bangsawan berduit’ (kapitalis-pemodal yahudi). (ms 390)

PROTOKOL YAHUDI ZIONIS NOMBOR 6;

“Untuk mencegah kaum bukan yahudi daripada menyedari keadaan yang sebenarnya sebelum tiba masanya, kita pura-pura berlaku hendak menolong mereka dan memperjuangkan teori-teori ekonomi dan politik yang kita dakyahkan dengan giatnya” (ms 392)

PROTOKOL YAHUDI ZIONIS NOMBOR 3;

“Orang-orang yang kita bimbing telah berjaya membinasakan golongan (bangsawan warisan) yang (sebenarnya) merupakan satu-satunya pertahanan rakyat serta ‘ibu angkat’ yang memenafaatkan mereka, di atas keterikatan dengan kesejahteraan rakyat di bawah golongan bangsawan (warisan ini), rakyat jelata telah jatuh kepada cengkaman bajingan-bajingan kapitalis yang dengan kezaliman mereka telah meletakkan rantai-rantai yang menjerut leher-leher para pekerja.”

PROTOKOL YAHUDI ZIONIS NOMBOR 4, MENEGASKAN;

“Gerakan Masonri orang bukan Yahudi tanpa menyedarinya telah menjadi pelindung kita dan matlamat-matlamat kita, tetapi rancangan tindak-tanduk kita walaupun berlaku berterusan akan tetap menjadi suatu misteri yang tidak diketahui oleh rakyat keseluruhannya”

LAIN-LAIN CATATAN PROTOKOL CENDIKIAWAN ZIONIS;

“Di masa yang silam kitalah golongan pertama yang melaung-laungkan di kalangan rakyat banyak kalimat-kalimat “kebebasan, persamaan, persaudaraan”. Kalimat-kalimat ini diulang berkali-kali semenjak zaman itu oleh burung-burung kakak tua yang bodoh berterbangan dari semua tempat (yang kemudian) termakan dengan umpan ini;dan disebarkanlah (kalimat-kalimat) ini yang mampu meragut segala kebajikan dunia, (iaitu) kebebasan sebenar seseorang individu (iaitu yang berprinsip) yang selama ini terselamat daripada tekanan rakyat banyak (yang buta akal).”

“Orang-orang yang kononnya bijak pandai dari kalangan lembu-lembu ini (yakni para intelek) tidak boleh memikirkan apakah makna sebenar di sebalik kalimat-kalimat yang diwar-war ini, kerana kaburnya (konsep-konsep) ini, tidak dapat memahami perselisihan yang wujud antara kalimat-kalimat ini dan kaitan antaranya; gagal memerhatikan bahawa sedangkan Alam Tabii sekali pun tidak wujud persamaan dan tidak ada kebebasan; demikianlah Alam Tabii telah mengaturkannya dimana manusia tidak mempunyai kekuatan mental yang sama, fe’el (fitrah) yang sama dan kebolehan yang sama. Begitulah undang-undang tabii yang diikuti oleh semua orang. Janganlah diragukan lagi bahawa orang banyak adalah buta akal, dan dikalangan mereka yang dilantik untuk memerintah secara politik (sistem sekular) adalah sama-sama buta walaupun dia licik (penuh tipu daya), tetapi dia tetap bodoh (buta akal), tetapi masih boleh memerintah. Sedangkan orang-orang yang bijak tetapi lurus (berprinsip) pula tidak akan dapat memahami politik (sekular). Perkara-perkara ini lembu-lembu tersebut sedikit pun tidak hiraukan”

“ Namun pada hakikatnya segala-gala yang benar adalah bersandarkan atas sistem dinasti (pemerintahan raja-raja mutlak), yakni seorang ayah (pemerintah) menyampaikan ilmu-ilmu mengenai hal-hal politik dalam keadaan begitu berhikmah sehingga tidak sesiapa pun yang faham melainkan ahli-ahli dinasti tersebut; mereka tidak akan mengkhianati (disebabkan sifatnya yang berasaskan sistem warisan). Dengan berlalunya masa, kefahaman (mengenai kelebihan) sistem dinasti ini yang berkaitan dengan hal-hal politik telah kehilangan, dan perkara ini menolong kejayaan perjuangan kita.”. (ms 415-416)


Protokol Zionis ini disalin dari buku Ahlul-bait (keluarga rasulullah saw & kesultanan melayu, Susunan (Tun) Suzana (Tun) Hj.Othman & Hj.Muzaffar Dato’ Hj.Mohamad.

Di antara ulasan penulis dalam buku ini (ms 392) ;

Amerika Syarikat merupakan pusat gerakan dan kekuatan zionisme terpenting. Fahaman ‘kenegaraan’ telah menggantikan agama sebagai titik tolak, landasan kerja dan matlamat segala sesuatu.

Hakikatnya, sistem politik barat yang bercorak sekular ini mendapat ‘nyawa’ mereka daripada golongan kapitalis yang berpayung di bawah gerakan-gerakan Illuminati antarabangsa. Oleh itu dengan mendakap corak pemerintahan sekular, yahudi zionis telah berjaya memegang kad induk atau master card, maka jiwa, semangat, kekuatan dan kedaulatan umat Islam juga telah terserah kepada mereka.

Ulasan jurublog;

Negara-negara seperti Turki, Wilayah-wilayah Arab, India, Pakistan, Bangladesh, Indonesia dan sebahagian Afrika Utara adalah di antara beberapa negara yang telah menganut ‘Order Baru” iaitu ‘Falsafah Kenegaraan dan telah mengenepikan secara total corak pemerintahan Institusi khalifah dan Raja-Raja Islam. Bagi pemerintahan Islam yang masih mempunyai Raja-Raja, pihak Barat akan membataskan kedaulatan dan kuasa raja sebagai sebahagian dari syarat kemerdekaan.

Kalimat-kalimat kebebasan, persamaan dan persaudaraan rupa-rupanya adalah ciptaan Yahudi yang secara halus disampaikan melalui burung kakak tua yang tidak mengerti apa yang diucapkan. Kalimat ini jugalah yang sedang menghimpit pemikiran ahli politik dan pemikiran rakyat ketika ini. Hasilnya, hari ini kita melihat sistem politik, landasan dasar dan matlamat dalam segala hal ehwal negara sedang diasak menuju kepada sistem meritokrasi.

Usaha-usaha meletakkan persepsi negatif terhadap golongan bangsawan warisan institusi beraja yang mempunyai penasihat dikalangan bangsawan warisan yang selama ini mendominasi kelaziman budaya dan amalan politik bangsa sejak ratusan tahun sedang berjalan dengan giat di Malaysia.

Mampukah institusi pemerintah warisan kita menghadapi semua asakan halus zionis melalui kehebatan burung kakak tua yang sedang mendapat tempat pada pemikiran rakyat hari ini?

Fikir, kaji dan perhalusi….maka kita akan nampak siapa petualang bangsa dan siapa pejuang bangsa. Siapa yang bersahabat dengan mereka dan siapa yang terus cekal memegang prinsip perjuangan agama, bangsa dan tanahair.

Palestin adalah manifestasi akhir kepada gerakan Yahudi Zionis yang mana semua di antara kita telah menyedarinya. Kita tidak mampu mengubahnya lagi jika dilihat dari kemampuan umat yang ada. Apa yang lebih menakutkan ialah “yang dikejar dan yang dilawan tak berbekas, yang dikendong tercicir ke tangan burung kakak tua jadian yahudi zionis…

Salam

3 comments:

  1. Salam

    Saya percaya YB Brother Anwar Bin Ibrahim (YB B.A.B.I) adalah salah seekor burung kakak tua yang berterbangan di negara kita.

    ReplyDelete
  2. Setuju dgn Mad Gunung...!
    Aksi B.A.B.I adalah ketrampilan Yahudi Zionis yg berlindung disebalik persamaan hak dan kebebasan yg dimaksudkan..

    ReplyDelete
  3. betapo banyak agen2 yahudi gampang dalam sosio budayo kek negaro kau ni, den bukan org bro anwar tapi jgnlah jadi raja melaka yang jatuh hukum terhadap perkara yang tak pasti, kepada mat gunung dan un-warakus den nak bertanya: 1. sapo yang memerintah negaro sampai sekarang?
    2. Jika ada kemajuan kek negara ni sapo yang buek? dan kalau ada kerosakan kek negara ni sapo lak yang buek? den tunggu kau jawab.

    ReplyDelete