Saturday, March 3, 2012

MARI LANGGAR AKTA HASUTAN....!!!

Fwd sms yang baru diterima berbunyi;

"Kumpulan radikal cina akan berjumpa PM isnin ini mendesak untuk memuleh kerakyatan Lim Lian Yu (ditarik kerakyatan oleh Tunku Abd Rahman, ekstrimis bahasa cina yang telah mati) dan menyerah 50 ribu kad sokongan atas asas PM berkata rakyat didahulukan. Selain itu minta tentukan peraturan pendidikan cina di naiktaraf sebagaimana negara cina (tidak pun dibuat oleh kerajaan Singapura). Sokongan orang melayu boleh terjejas jika silayan tuntutan ekstrimis yang belum pasti menyokong BN. Yang dikejar tak dapat. BERSEDIA UNTUK LAWAN".

Betul ke tak betul maklumat ni kita tunggulah isnin ni. Kalau betul marilah kita sama-sama melanggar Akta Hasutan beramai-ramai demi keamanan negara keseluruhannya....

3 comments:

  1. hahaha..x sedar diri punya cina.rakyat didahulukan?itu boleh dibuat dgn syarat status kerakyatan sbg warganegara kaum cina yg x fasih berbahasa melayu di negara ni dilucutkan.semua sekolah cina dan sekolah tamil diserapkan menjadi sekolah kebangsaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. toleransi melayu benarkan sekolah vernakular telah membuahkan hasil sekarang.maadu dibalas tuba.aku rindukan pemimpin ala presiden Suharto di Malaysia.

      Delete
    2. toleransi melayu benarkan sekolah vernakular telah membuahkan hasil skrg.anti kebangsaan,anti islam, anti melayu,anti perpaduan,kiasu,anti bahasa melayu dll yg sepadan.teringat Presiden Suharto dan kejayaannya menghapus China culture di indonesia.Tuan presiden anda adalah adiwira sebenar.

      Delete