Sunday, April 15, 2012

INILAH ANTARA GERAKAN YG MENAMBAH JAHANAMKAN SOKONGAN PEMBANGKANG...


Inilah antara gerakan yang menambah jahanamkan sokongan majoriti senyap dan atas pagar terhadap parti pembangkang. Ini belum lagi dikira sikap pemimpin islam pakatan yang bisu dan mengiyakan saja isu yang melibatkan sensitiviti agama seperti soal murtad. Juga belum dikira lagi kisah kebiadaban pemimpin pakatan terhadap raja-raja melayu. Belum lagi masuk janji-janji pakatan yang sudah jadi cerita gurindam dan dongengan lama.

Kita berharap pihak pakatan akan terus melakukan kesilaoan demi kesilapan. Kita harap pemimpin pakatan akan lebih merapu lagi dari kadar merapu yang sedia ada.

Semakin banyak pakatan merapu akan semakin jauhlah sokongan golongan atas pagar dan majoriti senyap.

3 comments:

  1. Paling sedih dan memilukan adalah hampir 100% terdiri dari budak-budak hingusan berbangsa Melayu. Tak ada kelihatan langsung bangsa lain. Sebabnya mudah, mereka sedang memberikan tumpuan dan 'fokus' mereka terhadap pelajaran. Disebabkan beberapa RM saja hingusan ini sanggup menyalak dijalan raya serta menggadai maruah. Semua menyalak menyalahkan kerajaan, tidak mahu mengakui kesalahan dan kekurangan diri sendiri.

    ReplyDelete
  2. Eloklah begitu. Tiada apa yang UMNO/BN perlu risaukan bila PRU13 tiba...

    Tapi bukan semudah itu ceritanya kan?

    Tepuk dada tanya kemahuan? Atau tepuk dada tanya akal?

    ReplyDelete
  3. bro

    budak sengal dan bapok siam macam adam adli tu tak payahlah kita amik peduli ...bukannnya dia datang dari university hebat pun ..kalau dio tu belajar kek university hebat2 ...mungkin orang boleh berpikir ..tu pasalnya anwar senang pesong budak2 macam ni ...

    ReplyDelete