Saturday, March 2, 2013

RAKYAT MALAYSIA RANCANG TIRU GAYA TENTERA SULU!!

Tian Chua mula mempolitikkan kejadian dengan menuduh segalanya adalah satu KONSPIRASI TERANCANG UMNO.

Si lahanat ini turut mempersendakan Peristiwa Jenalik alMaunah yang juga melibatkan Unit Komando 69 PGK PDRM sebagai satu lakonan.

Tian Chua lahanat ini yang selayaknya mati dan terbunuh oleh penceroboh asing. 

Bukan ayah kepada 2 anak kecil dan suami kepada isteri yang sedang mengandungkan anak perajurit negara, Inspektor Zulkifli. Dan bukan suami kepada isteri yang telah menjadi janda dan 3 anak yang telah menjadi yatim demi kedaulatan negara.

Tiada perkataan yang selayaknya boleh diungkapkan khas untuk Tian Chua, melainkan "celaka lah kamu" dan "binasalah kamu" sebagaimana celaan Nabi saw terhadap musuh agama dan musuh Allah yang sentiasa membuat onak dan memasang ranjau terhadap segala usaha dan perjuangan suci baginda.

Tian Chua wajib dihukum. Gunakanlah apa sahaja peruntukan undang-undang yang ada. Jangan biarkan budaya khianat Tian Chua ini menjadi benih kepada suburnya sifat tidak patriotik dikalangan rakyat Malaysia. 

Jangan biarkan kebiadaban melampau Tian Chua ini dianggap sebagai suatu yang kecil dan remeh oleh rakyat, hanya disebabkan pihak berkuasa tidak mampu berbuat apa-apa terhadap gejala khianat yang dilakukan oleh Tian Chua.

Jangan biarkan rakyat negara ini menjadi seperti tentera diraja Sulu yang meletakkan undang-undang di dalam tangan sendiri dan perasaan sendiri.

Negara akan rosak binasa jika ada di kalangan rakyatnya yang taat keoada negara, bertindak menjalankan hukuman sendiri terhadap Tian Chua yang seolah-olah memiliki kekebalan melebihi kekebalan raja-raja melayu!!

1 comment:

  1. kita tengok apa tindakan kerajaan terhadap YangBangsat Tian Chua ni psl Menteri yg brtanggungjawab pun tak berani nak bersuara cuma kesian kat anggota Polis krn akan menerima banyak laporan drd pelbagai pelbagai pihak akhirnya habuk pun tarak.Bersih 1 blum amik tindakan Bersih 2 & 3 blh jgn lan ckp.

    ReplyDelete