Wednesday, May 29, 2013

SAH...! SPR GAGAL!!

SPR gagal membantu BN menang 2/3 selama 2 penggal berturut-turut. Malah dalam PRU13, SPR terbukti gagal membantu BN untuk menang di kawasan majoriti cina, di mana BN kalah di semua kerusi.

SPR juga gagal mengembalikan Kelantan, Selangor dan Penang ke tangan BN.

SPR hanya berjaya mencari jalan dan menipu undi di Sarawak dan Sabah. Di semenanjung Malaysia, SPR hanya berjaya memenangkan BN di 86 kerusi Parlimen dari keseluruhan 166 kerusi yang dipertandingkan.

Sejak merdeka hinggalah ke PRU11, BN begitu berjaya cemerlang menipu undi dan memenangkan BN termasuk di kawasan parlimen Permatang Pauh yang waktu itu Anwar bertanding mewakili BN.

Satu-satunya SPR tidak pernah berjaya menipu undi adalah di Kelantan, di mana sejak tahun 1990 hinggalah ke PRU13, kecuali pada PRU11 dulu, SPR hampir berjaya menipu undi di mana BN hanya kekurangan 1 kerusi untuk mengambil-alih Kelantan.

Pihak BN harus memandang serious kegagalan SPR dalam menipu undi hingga menyebabkan BN hampir dimalukan dan hilang kuasa pemerintahan.

Di manakah kesilapan dan kelemahan SPR hingga SPR tidak lagi berupaya menipu undi? Jika SPR tidak memperbaiki tektik dan tektik menipu undi, berkemungkinan besar BN akan tumbang pada PRU14 akan datang.

Dengan bantuan 40 ribu pengundi yang diimpot dari Bangladesh, dan 45 ribu pengundi hantu yang dibawa dari Sabah, SPR masih lagi gagal memenangkan BN. 

Walau apa pun, urusan logistik dan penerbangan pengundi hantu ini telah berjaya diurus dengan begitu licik oleh SPR, di mana hingga kini Anwar gagal mengemukakan bukti kehadiran para pengundi hantu impot ini. 

Dari 40 ribu pengundi impot Bangla ini, Anwar hanya berjaya membuat 1 tangkapan, tapi itu pun tersalah tangkap. Yang ditangkap rupa-rupanya warganegara Malaysia yang hitam sedikit kulitnya seperti juga kulit adik-beradik Anwar yang begitu kuat DNA peranakan malabarinya.

Teknik blackout sewaktu mengira undi yang digunakan oleh SPR untuk menipu undi juga silap dan tersalah sasaran. 

Sebagai contoh, apa ke bodohnya SPR menggunakan teknik blackout di kawasan di DUN Sri Serdang yang dimenangi pembangkang dengan majoriti 16 ribu undi? Kenapa SPR tidak boleh pakai otak untuk guna teknik blackout di kawasan yang BN kalah tipis seperti di Parlimen Teluk Kemang atau Lembah Pantai? Kalau SPR bahagi-bahagikan 85 ribu undi Bangla dan pendatang asing Sabah di 15 kawasan parlimen yang kalah tipis, secara puratanya seramai 5 ribu extra pengundi hantu di setiap kawasan, BN sudah boleh membentuk kerajaan majoriti 2/3. Sayanglah SPR ni tak pandai menipu.

SPR sepatutnya memberi tumpuan untuk menipu undi di kawasan kelabu seperti parlimen Temerloh, Kuala Krai dan lain-lain kawasan yang mudah untuk SPR memenangkan BN. Kenapa rancang buat penipuan di parlimen Puchong yang semua orang tahu itu kubu pembangkang?

9 comments:

  1. Pening kepala aku baca. Bukti takde.main tulis jer.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ckp double meaning la!!! hish kalau rmi generasi celik IT mcm ko nie ader, tapi buta hati, alamatY mmg senang la Red Bean Army nk brainwash otak ko

      Delete
  2. Bagus dia punya pusing..aku caya sama lu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko paham! Bgs! Itu mksdY, bkn takat celik hati, malah celik mata hati. Tp sygY ..byk org2 di bndr yg mudah capaian internet ..Tp buta hati

      Delete
  3. Terbaik bro. SPR berjaya menjalankan penipuan di kerusi yang dimenangi oleh pembangkang.

    PNS

    ReplyDelete
  4. sindiran tajam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajuk artikel cukup smart utk menarik juak-juak Pakatan Haram spy baca entry nie

      Delete
  5. Bangla tersilap pangkah pulak.

    ReplyDelete
  6. Psycho sungguh baca article reverse psychology ni... Pe2 pun tahniah buat penulis... Sokong belaka.

    ReplyDelete