Thursday, June 20, 2013

ANWAR PANGGIL TIMBALAN IGP BERI KETERANGAN!!



""Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Bakri Zinin supaya tidak bersikap seperti pemimpin Umno bahagian untuk cuba menyekat perhimpunan Black 505 Sabtu ini""

Confuse! Anwar atau polis yang jaga undang-undang dan keselamatan negara sebenarnya? Siapa yang lazimnya pihak yang memberi amaran dan siapa pihak yang lazimnya diberi amaran?

Dia yang nak jumpa Jussuf Kalla, dia kata Jussuf nak jumpa dia. Dia yang mintak Jussuf aturkan perjanjian dan berjumpa Najib, dia yang kata Najib yang nak jumpa dia.

Dia tuduh BN impot Bangla, SPR buat blackout, tapi yang dilapor pada polis dakwat tak kekal.

Dia kata dakwat tak kekal, tapi dia tak tunjuk bukti siapa yang terbukti pergi ulang-alik mengundi lebih dari sekali setelah cuci dakwat di jari.

Dia kata nak batalkan lebih dari 30 kawasan yang dikatakan wujud penipuan, tapi sampai sekarang dia baru hantar 5 petisyen.

Dia suka menipu, pengikut pula suka kena tipu. Itu pasal pengikut dia pun kata SPR suka menipu kerana pengikut dah tertipu bulat-bulat.

Mula-mula bagi nama blackout505. Bila isu blackout dah kedapatan tanpa bukti, gugur perkataan "out" jadi black505. Lepas ni gugur huruf "ck" jadi Bla505. Lama-lama nanti rakyat kata "Boleh Jalan Da505".

Ramai manusia yang gila@biol dalam dunia ni, tapi tiada siapa dikalangan  orang gila@biol ini yang berpengaruh. Majoriti orang gila@biol hanya buat hal sendiri dan tak mengganggu orang lain atau tidak dipedulikan orang. 

Anwar la satu-satunya orang gila@biol yang paling berpengaruh di dunia. Dan, Malaysialah satu-satunya negara dalam dunia ini yang mengandungi paling ramai rakyat yang minat dan menjadi penyokong kuat kepada orang gila@biol. 

Merekalah satu-satunya kelompok masyarakat dalam dunia ini yang menjadikan orang gila@biol sebagai idola ikutan mereka. Kelompok inilah satu-satunya kelompok masyarakat dunia yang percaya terhadap apa saja kenyataan yang keluar dari mulut seorang yang gila@biol.

Manusia yang paling banyak membawa musibah kepada kerosakan pemikiran mereka, dianggap pula sebagai pembawa rahmat.. Kelompok inilah yang agaknya yang sering disabdakan oleh nabi, "golongan yang berpaling dari petunjuk Allah".

5 comments:

  1. Memang Anuwar tu gila@biol

    ReplyDelete
  2. Kalau kita ikut orang gila@biul, lama-lama kita pulak jadi gila@ biul. Orang gila@biul akan kata kita juga gila@biul.

    Seorang pegawai pengawal pergi melawat ke Tanjung Rambutan, di tepi pagar dia terlihat seorang pesakit sedang khusyuk memegang joran dan memancing ikan.

    Untuk menunjukkan rasa simpati atau nak tunjuk imej dalam TV, pegawai itu dengan penuh sopan santun menghampiri pesakit itu, lalu bertanya "sedang memancing??? banyak dapat ikan???"

    Jawab pesakit tersebut "awak gila@biul ke, mana ada ikan dalam longkang ni, airpun tak ada.." Kah..kah..kah..kah.. pengiring pegawai ketawa berdekah ke arah pegawai.

    ReplyDelete
  3. ko kata Anwar gila@biol.jgn hairan lah kang dia nak jd IGP pulak dah tak dapet jd PM.jd IGP lg bagus blh tangkap semua org.pertama nak ditangkap DS Najib dia blh ganti DSN jd PM.lepas jd PM dia tangkap TDM psl TDM pecat dia jd TPM klu tidak dia dah lama jd PM. psl TDM dia jd meroyan psl TDM dia jd gila@biol.klu tak percaye tanya Anwar klu jawabnya tidak betul lah dah gila@biol.

    ReplyDelete
  4. Ha,ha,ha, manusia gila@ biol sebab telah lama di beri pil kuda........seperti rakyat Kelantan!

    ReplyDelete
  5. ini semua salah orang permatang pauh ..pilih orang gila jadi wakil mereka...

    ReplyDelete