Friday, September 14, 2012

NEGARA SUDAH HAMPIR PASTI HANCUR..INI BETUL2, BUKAN COBAAN!!!

Sikap memandang enteng apa saja perkara yang dianggap boleh mengancam kestabilan dan kemakmuran negara semakin berleluasa di kalangan rakyat negara ini.

Ajaran baru pakatan pembangkang ini semakin hari semakin diterima oleh rakyat. 

Didikan yang diberikan oleh pembangkang sangat berkesan. "Jangan bimbang dengan semua ancaman itu", "semua itu momokan UMNO" dan pelbagai lagi hujah yang berupa "denial" telah diterapkan di dalam pemikiran rakyat yang berjiwa anti-establishment dan golongan rakyat yang jenis ikut-ikutan. Tanpa pengetahuan dan kefahaman yang jelas, tanpa fakta dan tanpa pertimbangan kewarasan akal fikiran mereka terus menyuap apa saja yang dimomokkan oleh pakatan pembangkang.

1. Dulu sebut saja ancaman pengganas komunis dan anasir subversif, rakyat begitu bimbang dan merasa terancam. Kini, komunis yang sudah lenyap di negara kelahiran mereka sendiri, di Rusia dan China telah cuba diiktiraf kembali. Ada yang cuba memberi versi baru yang mendakwa komunis juga pejuang kemerdekaan.

2. Dulu apabila disebut saja yahudi, freemason dan Israel, bulu roma terus merangkak, jiwa terus pedih tersentap dan semangat terus membakar. Semua itu membayangkan bagaimana kerasnya umat melayu Islam terhadap musuh agama yang diistihar oleh Allah dan rasulNya sendiri sebagai musuh. Kini, jiwa melayu dan Islam sudah semakin jinak dan lunak dengan musuh Allah ini. 

Dana bantuan yahudi yang mengalir dalam pelbagai rupabentuk ke negara ini bukan saja sudah dianggap sebagai suatu keperluan dan halal demi untuk menjatuhkan kerajaan sediada, malah kita yang cuba mendedahkan gerakan halus yahudi untuk menghancurkan negara ini sepertimana kejayaannya menghancurkan banyak negara asia barat melalui arab spring, juga turut dihina dan dituduh cuba menakut-nakutkan rakyat.

3. Ingatan pemimpin-pemimpin lama dan semasa akan bahaya dan ancaman yang boleh menyebabkan melayu akan kehilangan kuasa dan kedaulatan juga sudah dijadikan bahan ejekan dan permainan pembangkang di dalam ceramah-ceramah mereka. Seolah-olah ingatan para pemimpin yang sudah merasai pahit maung dan asam garam bagaimana keperitan yang dialami apabila kuasa sudah tiada di tangan itu hanyalah sebuah gurindam dan cerita dongeng. 

Mereka berhujah semua itu tidak mungkin dan tidak akan sesekali terjadi di negara ini. Malah mereka menterbalikkan pemikiran logik dan berasas dengan hujah prejudis hingga berani mengatakan "sebenarnya depa puak-puak UMNO ni yang takut kehilangan kuasa". "Islam dan melayu tetap akan kekal, malah lebih baik lagi kedudukannya jika UMNO sudah mampuih".

Angkuh sungguh bunyi suara mereka sehingga berani mendahului kudrat dan iradat tuhan, walhal 

4. Bendera dan lagu rasmi negara juga mereka sudah tidak heran.

5. Budaya pluralisma dan kebebasan mutlak juga mereka sudah boleh terima.

6. Yang paling menggerunkan pemikiran kita ialah apabila ada usaha di pihak berkuasa yang cuba membendung dan melakukan pelbagai tindakan pre-emptive dan pencegahan atau penguatkuasaan  undang-undang terhadap penularan segala bahaya dan ancaman ini, pihak berkuasa pula yang dikritik hebat. Kononnya semua ini propaganda dan momokan Umno. Umno sebenarnya yang sudah menggeletar ketakutan ancaman kehilangan kuasa. 

Berdasarkan kepada semua fakta dan hujah ini, tidak ada sebab untuk saya "in denial" bahawa kesucian agama Islam, kekuatan bangsa dan kedaulatan negara Malaysia pasti akan hancur, kecuali jika tiada keizinan dari Allah dan Allah masih memberi rahmat dan rahimNya kepada umat melayu dan Islam di negara ini.

2 comments:

  1. Banyak bukti dah dalam dunia ni, bila hilang kuasa semuanya akan hancur..

    Islam masih berdaudalat di sini sebab UMNO berkuasa.

    Jika Pakatan berkuasa, Islam entah ke mana sebab telah terbukti PAS, PKR dan DAP kesemuanya anti Islam. Selama ni hanya UMNO yg memartabatkan Islam di Tanah Air ini.

    Hak istimewa Orang Melayu semua nak dihapuskan oleh DAP, disokong oleh PKR dan disahkan oleh PAS, samarata dan samarasa..

    Dua orang yg bertanggung jawab dalam mengubah semua ini, pertama Nuar Brahim kedua Nik Aziz.

    Pengikut pulak BANGANG 7 TINGKAT, TOLOL BERLAPIS-LAPIS.

    ReplyDelete
  2. Dunia akhir zaman, dajjal2 munafik tunjuk kuat dan berangan angan sesama sendiri untuk menjadi pemimpin dan cari pengaruh...perbuatan yg sia sia, perbuatan yg menjahanamkan diri mereka sendiri, kerana segala usaha dajjal munafik pasti akan dibinasakan dan dihancurkan oleh kuasa Allah Ta'ala.

    ReplyDelete